MotoDax '08
Re: MotoDax '08
kan je ook een boete voor krijgen he, keertje gezien bij blik op de weg/ wegmisbruikersJurrien schreef:Die MF stickers op de kentekens zijn echt kansloos.
pwoap pwoap pwaaaap
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Volgens mij waren die over het NL-stukje geplakt. Maar niet verbaasd zijn als je die stikkers er ter plekke af mag trekken, het hoort niet.
Jurrien schreef:Die MF stickers op de kentekens zijn echt kansloos.
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Ik vind het wel nuttig.
Honda-Vereniging stickers zijn toch ook leuk om op je brommer te plakken als je die had?
En als je word aangehouden, is het mogelijk dat je hem eraf moet halen als ze het zeggen.
maar ik ben al meerdere keren staande gehouden, en ze zien het wel, maar zeggen er niks over.
Honda-Vereniging stickers zijn toch ook leuk om op je brommer te plakken als je die had?
En als je word aangehouden, is het mogelijk dat je hem eraf moet halen als ze het zeggen.
maar ik ben al meerdere keren staande gehouden, en ze zien het wel, maar zeggen er niks over.
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
oke, zat meer te denken aan mother fucker ofzo..NIX schreef:Motor forum.
- nielspbr
- Mr Kockengen
Die periode ben ik allang voorbij...arnold-d schreef:Ik vind het wel nuttig.
en hij heeft hem nog eens rechts zitten, links valt bijna niet op!nielspbr schreef:Volgens mij waren die over het NL-stukje geplakt. Maar niet verbaasd zijn als je die stikkers er ter plekke af mag trekken, het hoort niet.Jurrien schreef:Die MF stickers op de kentekens zijn echt kansloos.

-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
ik kan gespot worden op het motor-forum enzo
Maar als je actief bent op het Motor-Forum, dan is het leuk.
ben je er niet actief en heb je er niks mee, dan hoef je die sticker toch niet te hebben?
Maar als je actief bent op het Motor-Forum, dan is het leuk.
ben je er niet actief en heb je er niks mee, dan hoef je die sticker toch niet te hebben?
Is superhip ja, op een motorfiets
Niet op een dx.
Vinden die motorforummensen je ook niet een flaptoeter?
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
Dat is nogal een verschil.SBP schreef:kan je ook een boete voor krijgen he, keertje gezien bij blik op de weg/ wegmisbruikersJurrien schreef:Die MF stickers op de kentekens zijn echt kansloos.
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
Nee, die vinden mijn daxje juist coolJurrien schreef:Is superhip ja, op een motorfietsNiet op een dx.
Vinden die motorforummensen je ook niet een flaptoeter?
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Nou, hier vinden ze je gewoon een flaptoeter.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- nielspbr
- Mr Kockengen
Met flaptoeterstikker? 
Ik zit daar ook, maar als je een MF stikker op m'n fiets vind die ik zelf heb geplakt schiet mij dan af.
Ik zit daar ook, maar als je een MF stikker op m'n fiets vind die ik zelf heb geplakt schiet mij dan af.
Beter een MF-sticker dan een Takegawa-sticker, zonder ook maar één takegawa onderdeel op je brommert te hebben 
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
of honda stickerts op je DX.. 
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...