Nou ik heb het voor mekaar, de schroefdraad in de body van mn carbo is dolgedraaid.....
Het gaat dus om het gat waar je je sproeierhouderbuisje + sproeier indraait. Weet iemand wat voor draad dat is en hoe ik dat kan gaan maken. Helicoill gaat volgens mij niet, aangezien je die buis er helemaal doorheen draait.
Mn laatste redmiddel is een beetje uitboren en er een sproeierhouder inlijmen met 2 componenten shit, maar liever doe ik iets minder drastisch..
suggesties?????
ss carburatuer sproeier houder
Re: ss carburatuer sproeier houder
Is bij miij ook stuk, knaken kwaliteit.
Stukje papier er tussen en het blijft jaren zitten. Bij voorkeur stukje euro biljet.
Stukje papier er tussen en het blijft jaren zitten. Bij voorkeur stukje euro biljet.
Je kan ook afdichtingstape gebruiken. Dat is van dat dunne witte tape wat loodgieters vaak gebruiken bij water en gasleidingen. Werkt ook perfect!!
ik zal het met teflon tape proberen, maar ik heb niet hele goeie hoop, bijna alle schroefdraad is eruit gestript.
btw, zeker geen knaken kwaliteit, maar gewoon ouderdom. Voor intimi, carbo komt bij Motocasa Wolf vandaan, in een niet nader te noemen franse badplaats!
btw, zeker geen knaken kwaliteit, maar gewoon ouderdom. Voor intimi, carbo komt bij Motocasa Wolf vandaan, in een niet nader te noemen franse badplaats!
-
h5speedje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50m 1967
Honda ss50m 1966
Honda st50
Honda cf50 - Locatie: Vaassen;einde der beschaving
ook orgineel heb je in knaken kwaliteit; ik heb al eens een sproeier buis afgebroken (iets te sterk)
En ik heb al eens gehad dat er in het huis een gietfout zat (zodra de sproeier houder werd aangedraait kwam er een kier in)
Kwestie van met bijna alleen vingers werken...het is eigenlijk volledig van zink he
En ik heb al eens gehad dat er in het huis een gietfout zat (zodra de sproeier houder werd aangedraait kwam er een kier in)
Kwestie van met bijna alleen vingers werken...het is eigenlijk volledig van zink he
Dit voorkomt dat je op topsnelheid het ding in de 1 trapt en daardoor het wegdek gaat beschadigen....
http://h5speedje.blogspot.com/
Ik weet dat lezen moeilijk is maar neem er dan de tijd voor.....
http://h5speedje.blogspot.com/
Ik weet dat lezen moeilijk is maar neem er dan de tijd voor.....
Wel, het is ongeveer gemaakt. Mn meest gare sproeierhouder draai ik er zo in. Nadeel van deze sproeier houder is dat het lijkt alsof iemand hem heeft afgezaagd! (why???)
Maar het zit in mekaar, nu weer ff zin maken om mn carbo uit te wisselen en kijken hoe dit gaat werken. Sproeier zit namelijk veel "hoger" ten opzichte van de niet afgezaagde sproeierhouder.
Maar het zit in mekaar, nu weer ff zin maken om mn carbo uit te wisselen en kijken hoe dit gaat werken. Sproeier zit namelijk veel "hoger" ten opzichte van de niet afgezaagde sproeierhouder.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Afgezaagd om in een carb met afgebroken stuk huis te passen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.