Ik dacht dat jij die bami brommers van achter paktebutt head schreef:op de preparty?jos123 schreef:thijs moet gewoon morgen pilsies komen drinken!
was ik wel van plan om te doen je
@psus ik heb op zich wijnig tegen bami. ik zou het zelf niet koopen op die manier bedoel ik F*ck bami
wat ik over die v8 uitlaat zeg klopt behoorlijk ik vind 180 euro voor zoon uitlaat te veel als je demper al verkleurd als je er een tijd mee rijd
PBR
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Re: PBR
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
Iets met 190cc . Op de dax
In een V8 uitlaat dus?arnold-d schreef:Ik dacht dat jij die bami brommers van achter paktebutt head schreef:op de preparty?jos123 schreef:thijs moet gewoon morgen pilsies komen drinken!
was ik wel van plan om te doen je
@psus ik heb op zich wijnig tegen bami. ik zou het zelf niet koopen op die manier bedoel ik F*ck bami
wat ik over die v8 uitlaat zeg klopt behoorlijk ik vind 180 euro voor zoon uitlaat te veel als je demper al verkleurd als je er een tijd mee rijd
Skyteam PBR, Metalic zwart, V8 Speed source.
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
Zo, Thijs heeft inderdaad pilsies gedronken dit weekend.
om 11:15 zat hij Knock-out naast zijn dax en om 11:30 kroop hij toch maar zijn slaapzak in

om 11:15 zat hij Knock-out naast zijn dax en om 11:30 kroop hij toch maar zijn slaapzak in
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
ik heb amper iets gegeten dan valt het bier ook behoorlijk hejos123 schreef:Zo, Thijs heeft inderdaad pilsies gedronken dit weekend.
om 11:15 zat hij Knock-out naast zijn dax en om 11:30 kroop hij toch maar zijn slaapzak in![]()
![]()
die bbq moest je behoorlijk lang wachten op een gaar stukje vlees en als het gaar was dan ging iemand anders er mee vandoor
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.