iemand een idee hoe ik dit zou kunnen repareren?

http://www.leertouwer.com/default.asp?i ... ken=zoekenEric schreef:Dan smelt de reflektor denk ik.john schreef:schroefdraadje erop lassen..
Novio's en monkey's hebben die dingen en ze zijn dacht ik gewoon leverbaar.
Anders gewoon het restant van het draad eraf halen op een of andere manier en vast plakken.
Speed nutsh5speedje schreef:je kan bij een automaterialen shop klemmetjes krijgen om onderdelen van een auto mee vast te klemmen; zijn vierkante plaatjes met een rond gat erin..het gat heeft meestal nog een aantal sleufen..
Dit gat dient kleiner te zijn als de "bout" van de reflector...
door nu het plaatje over het boutje te drukken vervorm je de lippen en klemt hij..
Materiaal is van verenstaal en men gebruikt het vaak voor de onderkant van de auto..
hoe groot is de reflector?? en is hij rood of oranje??jiveassjeff schreef:is een cb250 reflector. en niet meer te krijgen
cdi for life! 
dat zijn inderdaad die rotdingen die ook achter op de ss50k0 en ss50m uit duitsland hebben gezeten..jiveassjeff schreef:diameter is ongeveer 6cm. is rood.
staat "STANLEY RR50" op
als je nou probeert de rvs rand die er omheen zit voorzichtig om te vouwen. Als dit eenmaal gelukt is kan je het reflector deel verwijderen en zo bij de achterkant van de plaat waarop de bout zit komen. De bout haal je eruit en je maakt een andere nieuwe op maat. Het omvouwen is me meerdere keren gelukt, ook met een C50 teller (zelfde principe) als je maar voorzichtig bent en geen grof geweld gaat gebruiken. succesjiveassjeff schreef:de moer was helemaal vastgeroest en is bij het demonteren afgebroken, samen met de schroefdraad.
iemand een idee hoe ik dit zou kunnen repareren?