Ik zit met een probleem, en omdat ik niet gelijk alles overhoop wil gooien vraag ik het eerst even....
Ik heb een ss 50 met een origineel verlichtingschema (denk/dacht ik)
nu is het probleem dat mijn licht uitgaat als ik de rem inknijp of als ik toeter of knipper.
Ik mijn accu eruit gehaald, nu bleek dat mijn gelijkstroom circuit aangesloten zit op mn wisselspanning. mijn neutraallampje en mn toeter doen het ook als de accu eruit is. zijn er mensen bekend met het probleem. (gelijkrichter, schakelaars , massa?)
als de accu eruit is dan doen de teoeter en het remlicht het toch niet?
ss accu/verlichting probleem
Diode aanwezig?
Accu alleen aansluiten achter een diode, anders is de accu kaduk binnen no time,
Je lampen gaan niet uit, maar bij het intrappen van je rem komt er een zware last op je cirrcuit, dit wordt normal geleverd door een accu, omdat je spolen dit vermogen niet kunnen opwekken. Kortom de spanning zakt in elkaar en alles zal zwakbranden / uit gaan
Als je de accu eruit haalt zal je neutraal lichtje en toeter het zwakjes doen. Alleen de + helft van de sinus staat op deze draad, door de diode die aanwezig is. Nogmaals de spoel kan dit vermogen neit levern vandaar dat alles uitgaat.
Accu alleen aansluiten achter een diode, anders is de accu kaduk binnen no time,
Je lampen gaan niet uit, maar bij het intrappen van je rem komt er een zware last op je cirrcuit, dit wordt normal geleverd door een accu, omdat je spolen dit vermogen niet kunnen opwekken. Kortom de spanning zakt in elkaar en alles zal zwakbranden / uit gaan
Als je de accu eruit haalt zal je neutraal lichtje en toeter het zwakjes doen. Alleen de + helft van de sinus staat op deze draad, door de diode die aanwezig is. Nogmaals de spoel kan dit vermogen neit levern vandaar dat alles uitgaat.