knipperlicht constant laten branden
-
Inbreed.clan667
- 4T-MSB beginner
- Contacteer:
knipperlicht constant laten branden
ik wou graag mijn knipperlichten constant laten branden.
maar natuurlijk zou ik ook graag daarbij mijn knipperlichten willen gebruiken.
maar volgens mij moet je dan een een andere knipperlicht schakelaar gebruiken.
heeft iemand hier ervaring meee?
maar natuurlijk zou ik ook graag daarbij mijn knipperlichten willen gebruiken.
maar volgens mij moet je dan een een andere knipperlicht schakelaar gebruiken.
heeft iemand hier ervaring meee?
-
Brommert
- 4T-MSB addict
- Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7 - Locatie: Tilburg
Je kunt zo'n safetylights kastje op je brommer prutsen, maar die zijn veel te duur en je krijgt allemaal hippe knipperlicht functies die je toch nooit gaat gebruiken. Maar dan heb je wel running lights. Je kun ook andere fittingen in je knippers bouwen maar dat lijkt me ook een heel gedoe.
Ik heb zelf ook running lights op mijn Cee gemaakt, ik heb in elk knipperlicht er gewoon een klein lampje bij gedaan. Ik heb bij mijn lokale electronica boer hele kleine fittingen gehaalt met de bij behorende lampjes.
Ik heb zelf ook running lights op mijn Cee gemaakt, ik heb in elk knipperlicht er gewoon een klein lampje bij gedaan. Ik heb bij mijn lokale electronica boer hele kleine fittingen gehaalt met de bij behorende lampjes.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

- gerbrandicus
- Astrealover
Ik ken geen Amerikaanse motorfietsen met dat systeem. Zou ook moeilijk gaan, want een motor heeft een achterlicht en knipperlichten vrijwel altijd los van elkaar.
Het makkelijkst zou denk ik zijn om gewoon een klein lampje erbij te klussen. Tellerlampje zou moeten lukken en te krijgen tot 4watt dacht ik.
Het makkelijkst zou denk ik zijn om gewoon een klein lampje erbij te klussen. Tellerlampje zou moeten lukken en te krijgen tot 4watt dacht ik.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Amerikaans systeem heet running lights. Dat kunnen de voorknippers zijn, maar ook wat bij ons de losse stadslichten zijn. Achter heb je geen running lights. Bij mijn cherokee zitten er in de knippers voor duplolampjes en eigenlijk brandt de contourverlichting naast de koplampen ook constant. De mijne heb ik echter omgebouwd naar knipperen. Is het wat beter zichtbaar wat je van plan bent.
Kan natuurlijk achter ook als je dat zelf mooi vindt. Maar je moet of een duplofitting erin proppen of een extra lampje of ledje.
Kan natuurlijk achter ook als je dat zelf mooi vindt. Maar je moet of een duplofitting erin proppen of een extra lampje of ledje.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- gerbrandicus
- Astrealover
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Vergis je niet. Achter mag je rode knippers hebben en voor mag je witte knippers hebben. Net zoals je remlicht ook oranje mag zijn.
De knipperfrequentie is voorgeschreven en wordt met de APK getest bij auto's. Weet zo uit m'n hoofd niet hoe vaak precies.
De knipperfrequentie is voorgeschreven en wordt met de APK getest bij auto's. Weet zo uit m'n hoofd niet hoe vaak precies.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- gerbrandicus
- Astrealover
Normaliter eens in het jaarNIX schreef:Vergis je niet. Achter mag je rode knippers hebben en voor mag je witte knippers hebben. Net zoals je remlicht ook oranje mag zijn.

Laatst gewijzigd door gerbrandicus op 20 mar 2007 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- gerbrandicus
- Astrealover
-
Inbreed.clan667
- 4T-MSB beginner
- Contacteer:
ahh dus dat gaat dus niet werken met gewoon huis tuin en keuken elektra.
ik dacht dat je daar voor gewoon een apparte knipperlicht schakelaar voor kon kopen.
die constant een voeding door laat naar je knipperlichten en als je wilt knipperen dan die uitschakelt en over gaat op het relais.
maar niet dus.
in iedergeval thx
ga wel ff snuffelen voor die runninglights
greetz
ik dacht dat je daar voor gewoon een apparte knipperlicht schakelaar voor kon kopen.
die constant een voeding door laat naar je knipperlichten en als je wilt knipperen dan die uitschakelt en over gaat op het relais.
maar niet dus.
in iedergeval thx
ga wel ff snuffelen voor die runninglights
greetz