alvast bedankt!
van 3-semi naar 4bak met handkoppeling?
-
youp
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: skyprut Dax
van 3-semi naar 4bak met handkoppeling?
hoi, ik wil dus een pbr gaan kopen...maar ik kan nergens een goede vinden met een 4bak met handkoppeling. wel een paar mooie met 3 bak semi...mijn vraag is dus...hoe kan ik het beste de 3semi vervangen door eentje met handkoppeling?
alvast bedankt!
alvast bedankt!
-
rise and shine
-
rise and shine
Re: van 3-semi naar 4bak met handkoppeling?
youp schreef:hoi, ik wil dus een pbr gaan kopen
Wat wordt het nou?youp schreef:hoi iedereen,
ik wil dus weer een monkey gaan kopen
-
xMARKx
- 4T-MSB regular
- Bezit: C50 '71
Chaly '73
Z50J1 '74
Z50JC '82
SS50Z K1 - Locatie: Maarssen
2 BAK SEMI IS DE SHIT
En anders inderdaad een hand koppelings setje op de kop tikken en erop gooien.... kijk gelijk voor een dubbelplaats set dan heb je veel plezier van als je later harder wilt. Ik heb op mn Gorilla een SL70 koppeling zitten (van ebay geplukt) zijn net wat fijner dan die imi setjes en voor redelijk geld te vinden
En anders inderdaad een hand koppelings setje op de kop tikken en erop gooien.... kijk gelijk voor een dubbelplaats set dan heb je veel plezier van als je later harder wilt. Ik heb op mn Gorilla een SL70 koppeling zitten (van ebay geplukt) zijn net wat fijner dan die imi setjes en voor redelijk geld te vinden
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
3 bak semi gaat 5 km/u harder, bij mijn chaly iigxMARKx schreef:2 BAK SEMI IS DE SHIT![]()
Ik ehb nog wel 2 bak... 100 euro