Heeft iemand tips/advies?
mvg
Jeroen

cdi for life! 
daar moet je erg mee oppassen en alleen als laatste redmiddel gebruiken, Je kan namelijk een hoop beschadigen door te boren.Ettie schreef:Ik zou gaan voor de tip van toerieteller. Doe ik ook bij vastgerotte blokbouten. Gewoon voorzichtig met een metaalboor de kop van het schroefje eraf boren. En dan kun je het restant van de schroeven er zo uitdraaien, nadat je het deksel hebt verwijderd.
Wel juiste maat boor gebruiken om enkel de kop eraf te boren. Bij een te kleine boor riskeer je anders dat je te diep boort en daarmee ook tapeind wegboort.
Heb je gelijk in. Dit is altijd het laatste redmiddel.jos123 schreef:daar moet je erg mee oppassen en alleen als laatste redmiddel gebruiken, Je kan namelijk een hoop beschadigen door te boren.Ettie schreef:Ik zou gaan voor de tip van toerieteller. Doe ik ook bij vastgerotte blokbouten. Gewoon voorzichtig met een metaalboor de kop van het schroefje eraf boren. En dan kun je het restant van de schroeven er zo uitdraaien, nadat je het deksel hebt verwijderd.
Wel juiste maat boor gebruiken om enkel de kop eraf te boren. Bij een te kleine boor riskeer je anders dat je te diep boort en daarmee ook tapeind wegboort.
Waar woon je trouwens topic starter?
die van de gamma draait geen milimeter, hoe hard ik ook ram, ik dus terug, de gamma meneer kreeg het ook niet voor elkaar, toen gaf hij het geld terug.fs1tom schreef:Volgens bepaalde mensen uit omgeving Milsbeek werkt de goedkoopste slagschroevendraaier ook gewoon. Je moet alleen goede bitjes hebben.
NIX schreef:Ik heb laatst een niet draaiende gerepareerd door hem open te maken, wat bramen weg te halen en de kogels in te vetten. Daarna deed ie het weer prima.