Haha, check het gezocht forum... ik zoek er ook nog 1r4sven schreef:thanks maar dat moet ff voor zo lang tot ik kenteken heb^^ en de grabber wordt vervangen met een ducati kontjePsus schreef:Mooi ding! Ooh en misschien je reflectors, aan je voorvork en grabbar er af halen
mijn plofpony(pbr)
Skyteam PBR, Metalic zwart, V8 Speed source.
grabber of ducati kon tje?Psus schreef:Haha, check het gezocht forum... ik zoek er ook nog 1r4sven schreef:thanks maar dat moet ff voor zo lang tot ik kenteken heb^^ en de grabber wordt vervangen met een ducati kontjePsus schreef:Mooi ding! Ooh en misschien je reflectors, aan je voorvork en grabbar er af halen
4Takt forum WHATS YOUR 4Takt?
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
zo mooilijk zijn die dingen niet te vindenr4sven schreef:grabber of ducati kon tje?Psus schreef:Haha, check het gezocht forum... ik zoek er ook nog 1r4sven schreef:thanks maar dat moet ff voor zo lang tot ik kenteken heb^^ en de grabber wordt vervangen met een ducati kontjePsus schreef:Mooi ding! Ooh en misschien je reflectors, aan je voorvork en grabbar er af halen
http://www.bromfietsen.be/index.php?pag ... prods=1622
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
Haha, check het gezocht forum... ik zoek er ook nog 1[/quote]
grabber of ducati kon tje?[/quote]
zo mooilijk zijn die dingen niet te vinden
http://www.bromfietsen.be/index.php?pag ... prods=1622[/quote]
Nee die had ik ook al gevonden, alleen was ik opzoek na een 2e hands kontje, vind 60 euro tamelijk veel.
grabber of ducati kon tje?[/quote]
Nee die had ik ook al gevonden, alleen was ik opzoek na een 2e hands kontje, vind 60 euro tamelijk veel.
-
butt head
- moppersmurf
grabber of ducati kon tje?[/quote]Psus schreef:Haha, check het gezocht forum... ik zoek er ook nog 1
Nee die had ik ook al gevonden, alleen was ik opzoek na een 2e hands kontje, vind 60 euro tamelijk veel.[/quote]
die ga je in nederland denk ik niet vinden
probeer belgie is
Ik zet foto's ook altijd in 800x600 online. Groter is meestal kut.nielspbr schreef:Nee, alleen geen superhoge bandbreedte.arnold-d schreef:800x600?nielspbr schreef:Hint: de meesten(waaronder rise and shine) vinden een foto in de maat 800x600 beter passen gezien de downloadtijd.
Hier zou ik thuis ook niet blij van worden.
Btw, nette pbr.Old skool Pentium 1 zeker
Lol volgens mij is het voor sommigen meer een statement om een echte ZB te hebben. Natuurlijk zal de kwaliteit in mindere mate zijn, maar als je zelf het dingetje onderhoud en zn beurten geeft snap ik het probleem niet. Hij rijdt na de nodige aanpassingen nu twee jaar zonder problemen en Honda onderdelen zijn er genoeg te krijgen.Benno schreef:tis en blijft een bami bak wat je er ook aan doet![]()
![]()
![]()
![]()
100% mee eensPsus schreef:Lol volgens mij is het voor sommigen meer een statement om een echte ZB te hebben. Natuurlijk zal de kwaliteit in mindere mate zijn, maar als je zelf het dingetje onderhoud en zn beurten geeft snap ik het probleem niet. Hij rijdt na de nodige aanpassingen nu twee jaar zonder problemen en Honda onderdelen zijn er genoeg te krijgen.Benno schreef:tis en blijft een bami bak wat je er ook aan doet![]()
![]()
![]()
![]()
4Takt forum WHATS YOUR 4Takt?
-
butt head
- moppersmurf
Psus schreef:Lol volgens mij is het voor sommigen meer een statement om een echte ZB te hebben. Natuurlijk zal de kwaliteit in mindere mate zijn, maar als je zelf het dingetje onderhoud en zn beurten geeft snap ik het probleem niet. Hij rijdt na de nodige aanpassingen nu twee jaar zonder problemen en Honda onderdelen zijn er genoeg te krijgen.Benno schreef:tis en blijft een bami bak wat je er ook aan doet![]()
![]()
![]()
![]()
maar als je een honda zb hebt dan heb je ook wel een ras honda en niet een imi
-
rise and shine
- Frequent 4T-MSB visitor
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
is inderdaad ook een statement, althans voor mij... zou niet doodgevonden willen worden op een PBR.Psus schreef:Lol volgens mij is het voor sommigen meer een statement om een echte ZB te hebben. Natuurlijk zal de kwaliteit in mindere mate zijn, maar als je zelf het dingetje onderhoud en zn beurten geeft snap ik het probleem niet. Hij rijdt na de nodige aanpassingen nu twee jaar zonder problemen en Honda onderdelen zijn er genoeg te krijgen.Benno schreef:tis en blijft een bami bak wat je er ook aan doet![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat heeft met meer dingen te maken, het gaat allemaal wel goed als je regelmatig onderhoud pleegt enz, maar kwalieteit is gewoon kut. Bedrading, tellers, roest vorming enz. En de afwerking, kijk alleen maar eens naar het rempedaal, beugeltje voor koplamp oren kan niet lekker zitten in z'n ophanging enz.
bovendien rijd een ZB veel lekkerder, schakeld veel fijner en kwa looks, hij staat niet zo lomp hoog achter...
en het is ook het volk wat er op rijd, ik heb al regelmatig een sjonnie op een PBR tussen de scootertjes zien rijden, op een ZB nog nooit iemand. Daar wil ik me dus wel duidelijk van onderschijden.
(zeg niet dat iedereen op een PBR een sjonnie is, maar zit vaak wel dichter tegen het scooter volk aan)
maar desalniettemin, veel plezier met de PBR, nu nog even een weekje wachten en dan rijden !
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh