Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
mijn nieuwe liefde.. Chaly..
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
en zijn volgens mij ovaalarnold-d schreef:coolbutt head schreef:onder de zit een faddy twin met ronde dempers en de sjally een orgineel ding
Ik heb ook een gele dax. en ook een dubbele faddy:p
alleen zal die van mij wel iets meer herrie maken
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
net zeg je nog rond?butt head schreef:en zijn volgens mij ovaalarnold-d schreef:coolbutt head schreef:onder de zit een faddy twin met ronde dempers en de sjally een orgineel ding
alleen zal die van mij wel iets meer herrie maken
en op de foto is ie ook rond.
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
sorrie vergeten er wat tussen te zetten die van jou zijn tog ovaalarnold-d schreef:net zeg je nog rond?butt head schreef:en zijn volgens mij ovaalarnold-d schreef:coolbutt head schreef:onder de zit een faddy twin met ronde dempers en de sjally een orgineel ding
alleen zal die van mij wel iets meer herrie maken![]()
ik praat niet alleen maar poep
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Ik heb een faddy twin, ronde dempers hoor!butt head schreef:sorrie vergeten er wat tussen te zetten die van jou zijn tog ovaalarnold-d schreef:net zeg je nog rond?butt head schreef:en zijn volgens mij ovaalarnold-d schreef:coolbutt head schreef:onder de zit een faddy twin met ronde dempers en de sjally een orgineel ding
alleen zal die van mij wel iets meer herrie maken![]()
Gebroken achterbrugassen = 4
-
four
- 4T-MSB regular
- Contacteer:
nou ik nog even omat kont hoofd zonodig mijn comment moest jatten
er zit een dubbele faddy onder de dax en een originele onder de chaly. ik mis van de dax alleen wel nog een originele uitlaat. dr zat een of ander raar pijpje onder toen ik m kocht.
De mensen die mee reden met niek zijn een rit : het was die uitlaat die cd muis onder haar cd had zitten (waarvan de achterbrug moer miste)
er zit een dubbele faddy onder de dax en een originele onder de chaly. ik mis van de dax alleen wel nog een originele uitlaat. dr zat een of ander raar pijpje onder toen ik m kocht.
De mensen die mee reden met niek zijn een rit : het was die uitlaat die cd muis onder haar cd had zitten (waarvan de achterbrug moer miste)
niek is ik schreef: meneer honda kun je ook verbeteren...