singa velgen slotje
singa velgen slotje
ik vraag me af wat de makkelijkste en beste manier is om de 2 helfden van je singa velgen uit elkaar te halen en in elkaar te zetten.
Laatst gewijzigd door remy.p op 04 feb 2009 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: singa velgen
uit elkaar halen..remy.p schreef:ik vraag me af wat de makkelijkste en beste manier is om de 2 helfden van je singa velgen uit elkaar te halen en in elkaar te zetten.

in elkaar zetten..

-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50 en C50
-
four
- 4T-MSB regular
- Contacteer:
Eric schreef:Beetje bandenzeep, talgpoeder??? of vasaline op de velgrand smeren. Dan de band met een bandenlichter/grote platte schroevendraaier los vrikken van de rand. Als je mazzel hebt, glijdt hij daarna over je ingevette stuk.
maar het is ook weer zoiets om als kerel vaseline te gaan staan kopen
niek is ik schreef: meneer honda kun je ook verbeteren...
-
four
- 4T-MSB regular
- Contacteer:
Eric schreef:Ik koop ook tampons of weet ik het wat als iemand dat nodig heeft en ik ga toch naar de super. Veel kassa meisjes zitten toch een beetje voor zich uit te starenfour schreef:Eric schreef:Beetje bandenzeep, talgpoeder??? of vasaline op de velgrand smeren. Dan de band met een bandenlichter/grote platte schroevendraaier los vrikken van de rand. Als je mazzel hebt, glijdt hij daarna over je ingevette stuk.
maar het is ook weer zoiets om als kerel vaseline te gaan staan kopen. Gelukkig niet allemaal.
klopt
niek is ik schreef: meneer honda kun je ook verbeteren...
hard trekken slaan en vloeken, dat is de enige manier, vergeet niet de lucht uit je binnenband te laten, anders kan hij ineens losspringen met vervelende gevolgen.remy.p schreef:ja ik snap hoe ik ze los krijg maar ik kan die velghelften altijd verschrikkelijk moeilijk van de band af en ik vraag me dus af hoe dat het makkelijkst gaat