distributie ketting vervangen
ja de olie heb ik er uit gehaald en het blok met terpentine schoongespoeld ,ozzie schreef:he maarten zou ook maar je olie verversen zit vol met metaal gruis ook niet echt lekker voor je blokje, kopje komt eraan
oke mooi
haha ik heb het cenrifugaal filter schoongemaakt en het gaasfiltertje vervangen, (ik houd niet zo van die spannende momenten)NIX schreef:Als je het goed doet maak je ook het gaas- en centrifugaalfilter even goed schoon. Maar niet doen is een stuk spannender.
"Horsepower loves the absense of weight"
-
bart beekhuizen
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
- Contacteer:
gaasfilter kan je gewoon wassen...Mandarijn schreef:ja de olie heb ik er uit gehaald en het blok met terpentine schoongespoeld ,ozzie schreef:he maarten zou ook maar je olie verversen zit vol met metaal gruis ook niet echt lekker voor je blokje, kopje komt eraan
oke mooiik dacht al dat je die ozzie was
haha ik heb het cenrifugaal filter schoongemaakt en het gaasfiltertje vervangen, (ik houd niet zo van die spannende momenten)NIX schreef:Als je het goed doet maak je ook het gaas- en centrifugaalfilter even goed schoon. Maar niet doen is een stuk spannender.

-
snelwyn
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda TT c50
Terpentine gebruik je om je kwast mee schoon te maken.. Diesel werkt beter+ dat als je zoveel gruis als jij in je blok hebt je beter even alles los kan maken want dat gruis krijg je er niet allemaal uit met spoelen!Mandarijn schreef:ja de olie heb ik er uit gehaald en het blok met terpentine schoongespoeld ,ozzie schreef:he maarten zou ook maar je olie verversen zit vol met metaal gruis ook niet echt lekker voor je blokje, kopje komt eraan
oke mooiik dacht al dat je die ozzie was
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)...
-
ozzie
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: 2 schattige C50-jes, metalic zwart, en nl turf groen
- Contacteer:
kopje binnen?? aardig ding ofniedan zoals ze hier zeggen ughhm. 
had effe gezegt had je nog wel een filtertje van mij in je pakje geprutst. trouwens soest he gewoon effe naar leertouwer. nog steeds aardige lui daar hoorde ik al net als vroeger als ik weer eens aan de bali stond, maar niet heus......

had effe gezegt had je nog wel een filtertje van mij in je pakje geprutst. trouwens soest he gewoon effe naar leertouwer. nog steeds aardige lui daar hoorde ik al net als vroeger als ik weer eens aan de bali stond, maar niet heus......
hoe harder ik rijd hoe korter ik vervuil
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50 en C50
Rovaza is top! is niet bedoeld als sluikreclame. maar heb nu al 2 keer mijn brommers daar gebracht voor onderhoud en het is gewoon goed. geen gelul, gewoon netjes. zijn er problemen dan word je keurig gebeld en word er gevraagd of een reparatie wel of niet gedaan moet worden. Niet zoals bij Leertouwer dat je je brommer komt halen en dat ze een lulverhaal houden en dat ze er allemaal onzin onderdelen hebben opgezet zonder jouw toestemming!
Zo, dat is dat
Zo, dat is dat
ja daar ben ik het helenmaal mee eens ook al koop je niks bij rovaza je wordt gewoon super geholpen, en je staat geen uren in de rij zoals bij leertouwer,maarja met de 2 takt heb ik geen keuze.SingaBernd schreef:Rovaza is top! is niet bedoeld als sluikreclame. maar heb nu al 2 keer mijn brommers daar gebracht voor onderhoud en het is gewoon goed. geen gelul, gewoon netjes. zijn er problemen dan word je keurig gebeld en word er gevraagd of een reparatie wel of niet gedaan moet worden. Niet zoals bij Leertouwer dat je je brommer komt halen en dat ze een lulverhaal houden en dat ze er allemaal onzin onderdelen hebben opgezet zonder jouw toestemming!
Zo, dat is dat
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Onderhoudsbeurtjes kan je ook zelf leren
Klepjes stellen, onsteking stellen, bandjes oppompen en een vers likje olie erin. Dan nog remmetjes controleren en beetje je gaskabel, remkabel inolieën. Werkt je verlichting? Check, check, check. Klaar 
Scheelt je een hoop geld aan het einde van de rit, je hoeft het enkel maar één keer te proberen vanuit de FAQ.
Scheelt je een hoop geld aan het einde van de rit, je hoeft het enkel maar één keer te proberen vanuit de FAQ.
de onderhouds beurtjes lukken wel hoorEdo schreef:Onderhoudsbeurtjes kan je ook zelf lerenKlepjes stellen, onsteking stellen, bandjes oppompen en een vers likje olie erin. Dan nog remmetjes controleren en beetje je gaskabel, remkabel inolieën. Werkt je verlichting? Check, check, check. Klaar
alleen nu heb ik hem een beetje lopend alleen hij blijft maar roken,
er zitten nieuwe pakkingen een nieuwe zuiger in een goede cilinder
en een kop waar ik van uit ga dat deze goed is (?)
dus hoe kan dat roken nog meer komen,
en hij loopt ook een beetje moeilijk
al ik hem al gestart krijg blijft hij bij het gas geven een beetje rommelen en pruttelen hoe komt dit?
een linkje hoe die loopt: http://nl.youtube.com/watch?v=j7Adnn-kD ... annel_page
alvast bedankt