mijn zb, dik 7000 kilometer mee gereden tot nu toe.
enige wat storing tot nu toe heeft gegevens is dat de bougie uit de kop plofte(door er ooit verkeerd in gedraaid te zijn, na 4000 km kwam ik hier achter en vloog ie met bougiekabel en dop over het asfalt na een mooi knalletje)
en de draad naar de zekering van de accu is 2x afgebroken, maar snel weer gefixt.
fijn he honda
heeft diverse fases gekend;
toen ik hem net had, naast me ex-daxje

al snel (lees na 1 uurtje) de ori demper er af gehaald en een dempert met extra gaten er op gezet.
tijd voor mooi geluid, faddy bike, met nieuw achterbandje na 500 km met een noppenband rijden achter word je schijt ziek

mooi van achter he

heeft dan nog periode met m-stuur en normale uitlaat gereden
dan ook nog met een moto sport demper die ik had aangepast voor op de ori buis en het binnenwerk van had veranderd.
Dan bijna aangehouden met motorkort shit, inmiddels vanwege me rug weer ori stuur.
en dan nu, helemaal in tectyl en vet. sinds kort een motorfiets m-stuur helemaal aangepast en naar de afmetingen gemaakt waarin ik hem wilde hebben(totaal zo'n 20 cm buis er tussen uit en aan de zijkanten vandaan gehaald) en kitaco schade uitlaat.

iemand zin om te poetsen ? hij is nu net vers afgespoeld met de tuinslang.
inmiddels dus helemaal beschermd door tectyl en vet, enigste schade die de tijd heeft gemaakt is dat ik me knipper achter er per ongelijk afgeschopt heb, en voor hem tegen een hekje heb laten vallen waardoor ie afbrak. dus nu geen knipperts meer.
en owja me achterflap is gescheurd of aan het scheuren heeft denk ik wel eens wat klappen gehad van stenen enz.
plannen voor nu zijn, lekker doorboeken !
en voor het voorjaar.
custom achter brug en back step zelf maken(ben al bezig)
alles uit de tectyl halen.
tank en voorspat netjes wit spuiten en weer zb stikkerts er op
buddy overtrek vervangen, heb ik ook al
supertrapp dempert op de plaats van origineel, en dan bocht omwikkelen met van dat soort tape.
naven opnieuw coaten, en m-stuur ook. weer rood.
dan heb ik ook nog een cee.
die moet me van te zomer 2 weken lang rondrijden op een brommervakantie, dus nu betrouwbaar en goed maken.
lukt onderhand aardig.
geen actuele foto's hier net 1 dag, moets nog gekeurd enz enz

is dus mettallic rood, en op wat rot na nu in goede staat.
dan me ex dax, volledig zelf gerestaureerd(polijst werk en spuitwerk ook, zelf gedaan, proffecioneel)

niet veel mee gereden, denk zo'n 2500 km, vond hem te netjes, dus verkocht.
en dan nog mijn CD, ook volledig zelf gerestaureerd(maar toen ook nog wat hulp van paps met de blokrevicie, was 13 toen ik er aan begon en met 14-15 was ie volledig klaar

nog niet af, maar zat al wel een shit load of werk in.. achteraf jammer van bami teller er voorspatbord. maar had geen geld voor origineel(nu nog niet voor zo'n voorspat, maar dat maakt niet uit
en ook op deze k1 ss gereden, fijn ding, mooi origineel. ook mee op vakantie geweest, ook weer zelf gereviceerd blok en keuring gedaan.
ook verkocht, kon er niks aan verbouwen omdat ik dit sonde vond, restaureren was ook een optie maar daar had ik het geld niet voor.
en zo laten begon te vervelen.

vertrek vakantie, in het vet, en ulo en shit er af voor kwetsbaarheid.

ja was lomp veel bagage

maar wel in de voor tent er bij, met een broer waarvan ik zij dat ie er blij bij moest kijken. Was dus wild camperen so wat bij iemand in de achtertuin.

on the road, was in mei vakantie, dus veel slecht weer gehad en me bagage rekje was doorgezakt aan een kant dus zo veel mogelijk bagage naar links

dat was het, mooi he...
houd dus niet van bami, maar origineel honda !
houd in het voorjaar updates van zb bij, en cee foto's volgen.