Viertakt geschiedenis - update p.33
Ja zoek ik al een hele tijd, maar nergens te vinden ( niet zo 1 als ik nu heb) en bij loef hebben ze wel zn zadel liggen maar die kost 200 euro... vind ik wel een beetje veel.. ook omdat dit zadel ook al een mes in zich heeft gehad.. :Sruben schreef:mooi ding, maar geen nieuwe zadel overtrekje?jeroen.k schreef:FTusveld schreef:Prachtfoto van een prachtbrommer! zeker mooi gedaan
Freddy
Dank je wel !!
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50 en C50
dat vond ik nou ook! mooi contrastJolijn schreef:Echt super ding! Moooooie kleur.
Wat betreft die buddy, ik zou geen nieuwe kopen, deze staat er zo te zien juist heel erg mooi bij!Monkeymadness schreef:mooie Cee!!![]()
![]()
alleen jammer van die gescheurde buddy
"Wat is de kleur van je bougie?"
"Raar."
"XD"
"Raar."
"XD"
Jolijn schreef:Echt super ding! Moooooie kleur.
Wat betreft die buddy, ik zou geen nieuwe kopen, deze staat er zo te zien juist heel erg mooi bij!Monkeymadness schreef:mooie Cee!!![]()
![]()
Ja, ene kant heeft het wel wat, dat de witte rand beetje bruinig is etc. Maar helaas zit er aan de voorkant ook een scheurtje en zeikant maar vooral bovenop(vooraan) is hij echt kapot.. zit zelfs stuk ducktape op .. door een mes dat iemand dr een keer in heeft gestoken..FTusveld schreef:dat vond ik nou ook! mooi contrastJolijn schreef:Echt super ding! Moooooie kleur.
![]()