SS50
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Wat voor kleur had die bougie eigenlijk?jeroenvd schreef:Vorige week gedaan.rise and shine schreef:moet je er niet gewoon eens een nieuwe bougie indraaien?
Sommige zeggen de sproeier, hier hebben we zoals Niek zegt al wel wat mee geprobeerd. Misschien moeten we dat morgen nog een keer proberen, en dan ook ff het luchtfilter lostrekken, en eventueel(als we hieraan kunnen komen) een andere uitlaat proberen.
Ik hoop iig dat het zo simpel is als een andere sproeier maar dat betwijfel ik.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Ik heb een 85 in mijn 17mm 50cc CD blokje zitten. Het kan een beetje per blok verschillen. Een bougie hoort niet wit te zijn. Maar de boel wilde pas goed lopen nadat ik de nok een tandje later had gezet en het filter flink open had gezet.
Kraantje loopt ook goed door? Draai het dopje er eens af en desnoods de hele kraan zodat je dan de tank door dat gat laat leeglopen. Je zal de eerste niet zijn die een halve brommer sloopt voor een kraantje dat half dicht zit.
In elk geval hebben jullie nog niet alles geprobeerd.
Kraantje loopt ook goed door? Draai het dopje er eens af en desnoods de hele kraan zodat je dan de tank door dat gat laat leeglopen. Je zal de eerste niet zijn die een halve brommer sloopt voor een kraantje dat half dicht zit.
In elk geval hebben jullie nog niet alles geprobeerd.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Bodemjager
- 4T-MSB beginner
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
zo vandaag weer aan het sleutelen geweest(van half 2 tot half 7)
andere uitlaat geprobeerd, niks
luchtfilter ontkoppelt, niks
bijde, niks
kopje er af, uitlaat klep lek...
gerepareerd en alles weer gemonteerd, alles gesteld...
weer niks...
cilinder(zelfs hoon sporen nog zichtbaar) en zuiger waren in orde, zuigerveren en volgorde waren in orde. alles origineel HM en zuiger kwam hoog genoeg, dus de drijfstang lengte is ook in orde.
in plaats van een 6blabla bougie een 7blabla bougie, niks
vliegwiel er af, om te kijken of ie niet verlatend vastgezet was... was in orde.. contactpuntjes schoner gemaakt, ook in orde.
Vliegwiel spie goed als weg, dus maybe...
maaar, de ontsteking is volledig imitatie ND(volgens mij dan, lijkt me sterk dat ze in de jaren 70 al zoveel plastic gebruikten, bv.)
nu gaan we nog een complete originele HM ontsteking proberen, want de vonk is een beetje matigjes...
verder zijn wij vrij uitgedacht...
andere uitlaat geprobeerd, niks
luchtfilter ontkoppelt, niks
bijde, niks
kopje er af, uitlaat klep lek...
gerepareerd en alles weer gemonteerd, alles gesteld...
weer niks...
cilinder(zelfs hoon sporen nog zichtbaar) en zuiger waren in orde, zuigerveren en volgorde waren in orde. alles origineel HM en zuiger kwam hoog genoeg, dus de drijfstang lengte is ook in orde.
in plaats van een 6blabla bougie een 7blabla bougie, niks
vliegwiel er af, om te kijken of ie niet verlatend vastgezet was... was in orde.. contactpuntjes schoner gemaakt, ook in orde.
Vliegwiel spie goed als weg, dus maybe...
maaar, de ontsteking is volledig imitatie ND(volgens mij dan, lijkt me sterk dat ze in de jaren 70 al zoveel plastic gebruikten, bv.)
nu gaan we nog een complete originele HM ontsteking proberen, want de vonk is een beetje matigjes...
verder zijn wij vrij uitgedacht...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh