mijn z50a k1 uit de usa...
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
he! allereerst bedankt voor de leuke reacties 
de achterremkabel lijkt vrij haaks op de foto, zit in het echt een stuk beter..
het zadeltje is geen pebblegain. had ik eerst wel maar die was iets te dof en stiekem vind ik dit type zadel wat mooier dan degene waarbij er een naad door het honda logo loopt. toetertje moet nog ge-ebayed worden. had laatst een schitterende toeter gekocht maar na binnenkomst is die 2x zo groot als verwacht, dus dat was hem ook niet.
blok is een keuringsblok, ziet er wel netjes uit van buiten... totdat je hem onder een strak frame hangt, dan steekt het blok opeens weer erg uit. komt nog een ander blokje maar die moet nog gebouwd worden.
de achterremkabel lijkt vrij haaks op de foto, zit in het echt een stuk beter..
het zadeltje is geen pebblegain. had ik eerst wel maar die was iets te dof en stiekem vind ik dit type zadel wat mooier dan degene waarbij er een naad door het honda logo loopt. toetertje moet nog ge-ebayed worden. had laatst een schitterende toeter gekocht maar na binnenkomst is die 2x zo groot als verwacht, dus dat was hem ook niet.
blok is een keuringsblok, ziet er wel netjes uit van buiten... totdat je hem onder een strak frame hangt, dan steekt het blok opeens weer erg uit. komt nog een ander blokje maar die moet nog gebouwd worden.
TWD for life!
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Contacteer:
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
wel ik woon op mijzelf en eet elke dag 1 kommentje soep, zodat ik over een maand sparen genoeg geld heb om de laatste dingen te doen en te keuren....
ownee, ik heb helaas geen tijd voor haast
.
ik ben nog even te druk met andere geldverspillende dingen en heb bijna geen tijd/geld over voor de honda's...
ownee, ik heb helaas geen tijd voor haast
ik ben nog even te druk met andere geldverspillende dingen en heb bijna geen tijd/geld over voor de honda's...
TWD for life!
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
dus het gaat de verkeerde kand op met jouwn tijd en geld. dat is geen goed nieuwsnitelife schreef:wel ik woon op mijzelf en eet elke dag 1 kommentje soep, zodat ik over een maand sparen genoeg geld heb om de laatste dingen te doen en te keuren....
ownee, ik heb helaas geen tijd voor haast.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
Crazy Cavan
- Frequent 4T-MSB visitor
- gerbrandicus
- Astrealover