Mijn CT70 K1 Motodax (schijfrem update)
-
Crazy Cavan
- Frequent 4T-MSB visitor
-
arthur
- Bezit: CT70 motodax
Bedankt allemaal voor de positieve reacties! Ik ben het met je eens dat de ontluchting hem niet mooier maakt maar het is helaas echt nodig. Het is een vrij hoogtoerig blokje. Dit komt door de korte 4 en de takegawa racenok. Zoals de slangen nu zitten zal het ook blijven. Er gaat geen slang naar de kop want dat vind ik echt extreem lelijk. Ik moet de slangen alleen vervangen door betere exemplaren met nette chrome hose-ends. Ook moet ik mijn tandwielverhouding nog veranderen. Ik dacht dat 16-31 voldoende zou zijn maar dit blijkt nog veel te licht.Crazy Cavan schreef:Super strakke bak man 8) ik weet niet of ie er mooier op word met ontluchting slangen
Groeten!
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
-
arthur
Die remdeksels moeten idd nog gepolijst worden. Omdat ik de Vise meeting wilde meerijden heb ik de wielen maar snel in elkaar gezet. Wat betreft de deuken baal ik enorm. Ik heb deze over het hoofd gezien en de spuiter voelde zich niet geroepen om deze te herstellen. Ik heb nog verf over van de spuitbeurt dus in de winter laat ik deze deuken herstellen.niek is ik schreef:super !
alleen snap ik 2 dingen niet...
Waarom zijn je remdeksels niet gespoten/gepolijst ?
en waarom heb je de deukjes niet uit je koplamp oor (laten) halen, als je dan toch nieuwe lak hebt...
Bloed, zweet en tranen (en euro's)......maar hij is super geworden!
Nog een paar details afwerken en je kunt aan het volgende project beginnen
Nu nog die daytona veren erop knallen, deze kunnen eigenlijk niet op zo'n dax. Binnenkort maar eens een paar mooie foto's maken waar de kleur beter uit komt!
Nog een paar details afwerken en je kunt aan het volgende project beginnen
Nu nog die daytona veren erop knallen, deze kunnen eigenlijk niet op zo'n dax. Binnenkort maar eens een paar mooie foto's maken waar de kleur beter uit komt!
-
arthur
Omdat het nooit snel genoeg gaat ben ik ook maar aan de superhead gegaan
Het is een Superhead G7 met een S30 nok erin. Waar bij mijn vorige kopje met takegawanok het vermogen na de 9000 toeren alweer afnam, begint deze pas lekker op stoom te komen. Het is echt ongelofelijk wat voor boost je krijgt vanaf ongeveer 6000 toeren.
Hieronder wat foto's

Hieronder wat foto's

Laatst gewijzigd door arthur op 06 apr 2009 21:37, 2 keer totaal gewijzigd.