Koop een kwaliteituitlaat van een Japans merk. Dus geen R-design, R&L, whatever. Takegawa, Over, Kitaco, Yoshimura etc zijn wel iets duurder, maar hebben betere afwerking, zijn meer waardevast, betere kwaliteit en meestal ook betere looks
Ploffer van RobbM
Staar je niet blind op filmpjes, het geluid is altijd anders dan in het echt.
Koop een kwaliteituitlaat van een Japans merk. Dus geen R-design, R&L, whatever. Takegawa, Over, Kitaco, Yoshimura etc zijn wel iets duurder, maar hebben betere afwerking, zijn meer waardevast, betere kwaliteit en meestal ook betere looks
Over het algemeen is het geluid ook veel beter.
me middenbok is er al vanaf en me stepjes zijn er met sleuteltje 10 er af volgens mijHondaHaas schreef:Over alu racing down heb ik laatst gekocht voor mijn CD, maar dat past helaas niet, ben bang dat het ook niet gaat passen op een SS. De buis onder het frame door is dikker dan de meeste andere uitlaten. Zeker in combinatie met een middenbok en 'vaste' stepjes aan de achterbrug past het niet...
maar onder jou cd past die niet?
aangezien je in delft woont, kunnen we dan neit keer afspreken zodat ik hem kan passen? en als die past neem ik hem wel van je over ( zijn 2 mensen geholpen
PB
02-07-2008 SS goedgekeurd!!!
-
Ricardo
- 4T-MSB beginner
- Contacteer:
Een keurmeester die niet kan schakelen?! Iemand die brommers moet testen en keuren moet zoiets toch kunnen? Wat slecht van de RDW zeg.RobbM schreef: netjes op de rollerbank gezet en wou hem af geven aan de keurmeester.
maar die wist niet hoe die moest schakelen en hoe was bang dat die het oude beestje kapot maaktje.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Middenbok moet eraf inderdaad, maar dat heb je met eigenlijk alle onderliggende sportuitlaten..HondaHaas schreef:Over alu racing down heb ik laatst gekocht voor mijn CD, maar dat past helaas niet, ben bang dat het ook niet gaat passen op een SS. De buis onder het frame door is dikker dan de meeste andere uitlaten. Zeker in combinatie met een middenbok en 'vaste' stepjes aan de achterbrug past het niet...
Ga heen en vereenvoudig u!
Ik heb hem al niet meer... maar zelfs zonder stepjes aan de achterbrug zou het bij mij niet gaan passen, de uitlaatbuis komt op een ongelukkige plek onder je frame langs naar boven. Je zou hem naar buiten kunnen draaien maar dan moet hij wel heel erg scheef staan.
Onder een C past blijkbaar meer dan onder een SS/CD; dubbele over bv past ook op een C, maar weer niet op CD
Onder een C past blijkbaar meer dan onder een SS/CD; dubbele over bv past ook op een C, maar weer niet op CD
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
aparte CD datHondaHaas schreef:Takegawa Hyper Street Down Titanium past wel, daar heb ik nog even mee op mn CD gereden, geeft een erg mooi (beschaafd) geluid...
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
vind 250e voor een 2dehanse pijp wel meer dan voldoende om eerlijk te zijn...
middenbok gaat er onderuit, zat er enkel nog op voor de keuring, me stepjes gaan er ook af, en moet er iemand achterop verbrand die gene ze poten maar.
maar volgens mij word me lijstje aardig in gekort.
Daytona Megaphone
Takegawa new down ?
Takegawa Bomber ?
Takegawa hyper street down ?
dubbele takegawa ?? geluid en prijs?
Over Alu Down past slecht
Dubbele over lange dempers past niet
r-design goedkope herrie pijp
middenbok gaat er onderuit, zat er enkel nog op voor de keuring, me stepjes gaan er ook af, en moet er iemand achterop verbrand die gene ze poten maar.
maar volgens mij word me lijstje aardig in gekort.
Daytona Megaphone
Takegawa new down ?
Takegawa Bomber ?
Takegawa hyper street down ?
dubbele takegawa ?? geluid en prijs?
Over Alu Down past slecht
Dubbele over lange dempers past niet
r-design goedkope herrie pijp
Laatst gewijzigd door RobbM op 07 jul 2008 22:39, 2 keer totaal gewijzigd.
02-07-2008 SS goedgekeurd!!!