Motorkenteken. Moet nog ff een kentekenplaat laten maken, dan kan ie erop.roow schreef:Wat voor een kenteken komt er op?
Of zet je 'm in de vitrine?
Mijn Daxen
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
hij zoekt weer wat te zeuren...Ettie schreef:Uhhh, ja. Want?Cromlech schreef:is dat koppelingscarter orgineel?
als het alleen je koppelingscarter is, dan heb je dus een perfecte fiets...
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Hahaha, als dit werkelijk zo is, dan komt ie maar langs met een vergrootglas en een loep.jos123 schreef:hij zoekt weer wat te zeuren...Ettie schreef:Uhhh, ja. Want?Cromlech schreef:is dat koppelingscarter orgineel?
als het alleen je koppelingscarter is, dan heb je dus een perfecte fiets...
---------------------
Smith&Wesson - the original point and click interface
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
niet om het een oft ander maar jincheng of wie dan ook maakt die koppelingscarters toch niet met oliegegevens in relief erop?!?!?!
je kunt toch zo op de foto zien dat ie echt honda is
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
-
da master of honda
- Frequent 4T-MSB visitor
Goede bob, ik heb 5 keer terug gekeken maar het ori frame zit er in ieder geval niet meer onder van de fotos te zien....bob schreef:Super strak en netjes afgewerkt zo moeten er meer zijn.
Maar is dit een NT frame, want het frame is niet van die blauwe dax op de eerste pagina. Geen papieren of zo??
deze heeft nu 2 stuursloten..... 1 op de vork en 1 op het frame....
Vind het echt een mooi ding maar waar is het honda frame gebleven?
Nico
Honda Civic Vtec
da master of honda schreef:Goede bob, ik heb 5 keer terug gekeken maar het ori frame zit er in ieder geval niet meer onder van de fotos te zien....bob schreef:Super strak en netjes afgewerkt zo moeten er meer zijn.
Maar is dit een NT frame, want het frame is niet van die blauwe dax op de eerste pagina. Geen papieren of zo??
deze heeft nu 2 stuursloten..... 1 op de vork en 1 op het frame....
Vind het echt een mooi ding maar waar is het honda frame gebleven?
Nico
Het ori frame + alle papieren liggen in de garage. Ik was het gez**r van de RDW zat en heb alles overgebouwd op een motorframe met motorpapieren. Maar goed, als je alles wil opbouwen op het ori frame kan dat. Alles heb ik erbij, papieren, rekeningen, reservesleutels, instructieboekje.
---------------------
-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
ha cromlech, gezellig dat je nog steeds nix veranderd bentCromlech schreef:wat doe je nou intresant dikkop?Halodax schreef:niet om het een oft ander maar jincheng of wie dan ook maakt die koppelingscarters toch niet met oliegegevens in relief erop?!?!?!
maargoed ik heb ze wel meer gezien, heb hier 2 c50 blokken liggen met zo'n zelfde koppelingscarter dus het is orgineel honda iig
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.