Honda/bami SS50 en C50.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Contacteer:
dat is de ss van bart...Kippenverver schreef:Ik vind het een keke ding, was je ermee naar de hondadag toevallig?
kan me herrinneren dat daar ook zo'n vehikel rondreed, maar dan mat geschilderd en zonder strepen..
Dit is ook een mooie fiets! maar met zon uitlaat kan je toch niet rijden!
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
De RZN
-
Dxnny
upje, c50 erbij. De SS heeft trouwens een andere uitlaat, gemaakt van gebogen verwarmingsbuis en een oude demper van een immi onderliggende c/cd? uitlaat. De buis is omwikkeld met glasvezeltape, het zou het effect moeten hebben van wat die chopperlui nog wel eens doen met hun uitlaatjes.... het ziet er echter een beetje cheesy uit, maarja voor 10 euro een hele leuke uitlaat.
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
respect voor die eerste uitlaat dat je er mee kon rijden heb 't zelf ook een x geprobeerd met iets dergelijks maar 1 rondje door de wijk dan een rij smsjes dat mensen vroegen of ik dat was maar snel binnen gezet en de rest van de middag politie door de wijk (waarschijnlijk WEER klachten van de overburen haha) maar ik hoop dat je nieuwe creatie beter geluid maakt, voor de rest mooi ssje uniek dat cker.
en je C als die net zo mooi word als je ss in eige stijl of orgi dan word hij vast mooi.
keep up the good work.
groet
en je C als die net zo mooi word als je ss in eige stijl of orgi dan word hij vast mooi.
keep up the good work.
groet
Als gas is om op te koken dan is elektriciteit om op te stofzuigen!
-
Riko
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
-
Crazy Cavan
- Frequent 4T-MSB visitor
-
4-stroke-boerdonk
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Transalp XL700V
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
Die staat trouwens te koop:Kippenverver schreef:Ik vind het een keke ding, was je ermee naar de hondadag toevallig?
kan me herrinneren dat daar ook zo'n vehikel rondreed, maar dan mat geschilderd en zonder strepen..
http://viertakt.messageboard.nl/forum3/ ... php?t=9290
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>