Ploffer van RobbM
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Steppenbalken zijn recht te buigen. Beetje je verstand en een hele grote bankschroef gebruiken.
Die buddy is een mooi project. Straks het dekje eraf halen, het schuim eraf steken en dan eerst de bodemplaat in model slaan en alle scheuren lassen. Ontroesten, spuiten, schuim terug en dan een nieuw dekje erover spannen. Kan ie weer jaren mee.
Die buddy is een mooi project. Straks het dekje eraf halen, het schuim eraf steken en dan eerst de bodemplaat in model slaan en alle scheuren lassen. Ontroesten, spuiten, schuim terug en dan een nieuw dekje erover spannen. Kan ie weer jaren mee.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
steppebalk komt ook wel goed.NIX schreef:Steppenbalken zijn recht te buigen. Beetje je verstand en een hele grote bankschroef gebruiken.
zadel dekje ga ik bestellen, gelukkig is hij nergens gescheurt of erg geroest.
02-07-2008 SS goedgekeurd!!!
hee hartelijk dank voor het aanbod.NIX schreef:Als je echt geen uitlaat kunt vinden heb ik wel een stille ori SS pijp, maar dat gaat je veel heen en weer zenden kosten. En ik wil 'm terug en niet verkopen.
ik probeer eerst een zelf een pijp te scoren dat is wel zo makkelijk, maar ik hou je aanbod in me hoofd
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Zo'n gare rand vervang ik door een stuk op maat geknipt blik. Bodemplaten zijn meestal rot aan de voorkant. En het zou me verbazen als er ter hoogte van dat dubbele polaatwerk achter de inham voor de schokker geen scheuren zitten. Ik las die ook altijd eerst dicht. Even wat ontroesten en lakken en dan kan je bodemplaat weer een hele tijd mee.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Voorkant is niet rot, mis enkel wel wat haakjes, links voor.NIX schreef:Zo'n gare rand vervang ik door een stuk op maat geknipt blik.
Bodemplaten zijn meestal rot aan de voorkant. En het zou me verbazen als er ter hoogte van dat dubbele polaatwerk achter de inham voor de schokker geen scheuren zitten. Ik las die ook altijd eerst dicht. Even wat ontroesten en lakken en dan kan je bodemplaat weer een hele tijd mee.
Bij het dubele plaatwerk is de linkerkant gescheurt, rechterkant ingeknikt.
En de rotte rand dan, neem hem morgen mee naar school. Sla ik hem eerst in fatsoen, ontroest hem, hier en door stukje bij lassen en dan spuit ik hem gewoon weer zwart..
zadel dekje is ondertussen al bestelt dus.
zadel is al geprepareerd, tot hoe verre mogelijk.
en staat nu in de verf.
vandaag rond 15.45 pakketje van rovaza binnen
een 3 hoekige doos....

Alles zat gewoon netjes verpakt hoor, maar kon het neit laten om gelijk uit te pakken.
Nu alleen me compleet stuurtje nog en dan kunnen we alles afbouwen
en staat nu in de verf.
vandaag rond 15.45 pakketje van rovaza binnen
een 3 hoekige doos....

Alles zat gewoon netjes verpakt hoor, maar kon het neit laten om gelijk uit te pakken.
Nu alleen me compleet stuurtje nog en dan kunnen we alles afbouwen