ss van jans.

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
RobbM
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door RobbM »

jans schreef:
SBP schreef:
bart beekhuizen schreef:
SBP schreef:ik doelde ook niet erop dat het de oude van Hugo zou zijn, maar ik dahct dat ik het beestje keer had zien rijden op de Coolsingel!

xx
ah, kanari geel, coolsingel, goed mogelijk.
oke, volgende keer wel terugzwaaien!
zwaai altijd, moet je over het hoofd gezien hebben.
kanarie geel, coolsingel.

weet nog wel iemand die in overschie naar me toe kwam, toen ik bezig was met aerox van een maatje.

die reed ook op een kanarie gele ss en vroeg ook naar de coolsingel, beetje vaag in geheugen nog, je kwam van ver iedergeval wat ik er van begreep.

@ topic

deze staat redelijk vaak bij het stc in rotterdam.. ( loydkwartier )

binnenkort staat er ook 1 @ de werkplaats 8) eventjes uitlaatje lassen voor me ss :)
02-07-2008 SS goedgekeurd!!!
jans
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door jans »

RobbM schreef:
jans schreef:
SBP schreef:
bart beekhuizen schreef:
SBP schreef:ik doelde ook niet erop dat het de oude van Hugo zou zijn, maar ik dahct dat ik het beestje keer had zien rijden op de Coolsingel!

xx
ah, kanari geel, coolsingel, goed mogelijk.
oke, volgende keer wel terugzwaaien!
zwaai altijd, moet je over het hoofd gezien hebben.
kanarie geel, coolsingel.

weet nog wel iemand die in overschie naar me toe kwam, toen ik bezig was met aerox van een maatje.

die reed ook op een kanarie gele ss en vroeg ook naar de coolsingel, beetje vaag in geheugen nog, je kwam van ver iedergeval wat ik er van begreep.

@ topic

deze staat redelijk vaak bij het stc in rotterdam.. ( loydkwartier )

binnenkort staat er ook 1 @ de werkplaats 8) eventjes uitlaatje lassen voor me ss :)
Haha, dat in overschie was ik inderdaad. had ik problemen, toen was de brommer er in Den Haag mee gekapt toen ik van Harlingen kwam. toen ben ik op 1 of andere manier toch stotterend van Den Haag naar Rotterdam gekomen. achteraf bleek dat kabeltje bij de bobine lafjes vast zat. maar dat is ook alweer bijna een jaar geleden.
Zodra ie die weer een beetje in orde is zal je hem ook wel weer zien staan op school :)
jans
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door jans »

da master of honda schreef:
bart beekhuizen schreef:
michielss50 schreef:ex alban-floris uitlaat!? haakje bochtjes ideale uitlaat flow 8)
ja, alleen wel al 100x aangepast. ik heb nog nooit last van die bochtjes gehad. vermogen zat, merk je toch niet. de rvs pijp is verlengd, geperforeerde binnenpijp is nieuw, voor en achterkant is alu forza marmita, de bus is rvs. steuntje is rvs home made. dempertje is ook rvs. alleen aan materiaal al een duur uitlaatje. op een een of andere manier is deze uitlaat zonder demper ZEER luid... echt erg.
http://www.youtube.com/watch?v=DSKeRAFwT1Y

Die uitlaat heb ik gemaakt, gelast alles......Met forza demper.......

JAREN geleden.....voor me eerste dax.....toen was ik 17jaar.....ben nu bijna 26.....

kun je zien hoelang die uitlaat al leeft.....

Die pijp maakte wel zon allejekus kabaal mooi voor ritjes.....

Gemaakt op me werk toendertijd....
Vond laatst zelfs nog wat lasbochtjes uit die goede oude tijd.....

Nico
`T zou best kunnen dat jij die bocht hebt gelast, daar kwam mn broer mee aanzetten. maar die demper hebben we wel zelf gemaakt van een dikke rvs pijp op de scheepswerf. maar hij doet het iniedergeval prima!
RobbM
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door RobbM »

jans schreef:
RobbM schreef:
jans schreef:[quote="SBP]

Haha, dat in overschie was ik inderdaad. had ik problemen, toen was de brommer er in Den Haag mee gekapt toen ik van Harlingen kwam. toen ben ik op 1 of andere manier toch stotterend van Den Haag naar Rotterdam gekomen. achteraf bleek dat kabeltje bij de bobine lafjes vast zat. maar dat is ook alweer bijna een jaar geleden.
Zodra ie die weer een beetje in orde is zal je hem ook wel weer zien staan op school :)
jaa dat is een jaar geleden, want het is ook bijna jaar geleden dat ze scooter gestolen is. Maar dat was het dus. want je reed ook zonder helm hier, terwel politie vrolijk rond dwaalde.

jaa want ik misde hem al :wink: altijd in de pauze eventjes kijken als we terug waren van de AH ofzo.

maar zal je keer aanspreken als je toevallig bij je brommer ben.. anders laat ik wel briefje achter :wink:

jans schreef:Leuk man, als je kenteken heb en hij rijd moeten we maar even stukje rijden toch? Zit jij ook op het stc dan?
[/quote]

doe scheeps en jachtbouwkundige en jij dan?

waarschijnlijk heb je wel keer me senda zien staan en anders 1 van de 2 puch'jes wel.

- derbi senda drd 03 50cc boekert
- gele kanarie PUCH ( niet die tomos die er nu staat )
- zwarte puch met proma circuit 65cc ect :wink:
jans
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door jans »

Ja had een tijdje geleden een schuivertje gemaakt en toen is ie tegen een stoeprand opgebatst. niet zo fijn. maar valt wel te herstellen allemaal maar heb hier niet echt een schuur, dus als het kut weer is kan ik vrij weinig, en weinig gereedschap.

Eigenlijk houd ik brommers in de schuur op school niet echt in de gaten, zijn zoveel scooters enzo. Maar jouw senda heb ik wel zien staan, puchjes vast ook wel, maar daar zijn er meerdere van.
Zal er wel eens op letten, maar zie liever je ss in `t hok staan :P

Oja, ik zit nu in het 2e jaar maritiem officier.
RobbM
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door RobbM »

jans schreef:Ja had een tijdje geleden een schuivertje gemaakt en toen is ie tegen een stoeprand opgebatst. niet zo fijn. maar valt wel te herstellen allemaal maar heb hier niet echt een schuur, dus als het kut weer is kan ik vrij weinig, en weinig gereedschap.

Eigenlijk houd ik brommers in de schuur op school niet echt in de gaten, zijn zoveel scooters enzo. Maar jouw senda heb ik wel zien staan, puchjes vast ook wel, maar daar zijn er meerdere van.

jaa me senda viel niet te missen als ik weg ging.
me puch was eerst geel, nu antraciet :roll:

nog eventjes geduld, moet nog naar het rdw ect, maar als er iets is of wat dan ook, moet je me gewoon keer aanspreken kunnen we vast wel wat regelen.

maar wel zonde dat je een glij er hebt gemaakt.

mari off zit toch op plein 5 ?
XL50deSeauje
The 4T-MSB is my life!
Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
Contacteer:

Bericht door XL50deSeauje »

RobbM schreef:
jans schreef:Ja had een tijdje geleden een schuivertje gemaakt en toen is ie tegen een stoeprand opgebatst. niet zo fijn. maar valt wel te herstellen allemaal maar heb hier niet echt een schuur, dus als het kut weer is kan ik vrij weinig, en weinig gereedschap.

nog eventjes geduld, moet nog naar het rdw ect, maar als er iets is of wat dan ook, moet je me gewoon keer aanspreken kunnen we vast wel wat regelen.

Maroff is 9e verdieping.... 5 is Transport en logistiek
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
RobbM
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door RobbM »

XL50deSeauje schreef:
RobbM schreef:

Maroff is 9e verdieping.... 5 is Transport en logistiek
jaa klopt...

maar dan heb je kans dat we elkaar al vaak voorbij zijn gelopen...
jans
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door jans »

Maar weer eens even een updatje, heb alleen een nieuw zadel. Helaas is mn nette tank op 1 of andere manier van de schap gevallen bij bart en daar zit nu een dikke deuk in. :(
Laats op ebay.de een rechte cb50 voorvork gescoord voor 4€!!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
jans
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door jans »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Brommer gesloopt en gespoten, heb het nog niet eerder gedaan maar vind het zelf wel redelijk gelukt.
Ben nu aan het wachten op een nieuw blok en onderdelen van loef, en dan kan ik weer verder.
Laatst gewijzigd door jans op 22 jan 2009 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Niek
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Niek »

He Jans!

Nooit verwacht dat je hem nog een keer zou oplappen..
Waarom als ik vragen mag? :P

Zelf heb ik m'n ss ook weer uit elkaar getrokken voor een opknapbeurt..
Hou de gallerij in de gaten komt binnenkort een update.

Tot laters!
jans
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door jans »

Niekje!

Eigenlijk een beetje door verveling en omdat ik nu een fatsoenlijk beunhok heb. En omdat dat ding na al dat gerag niet zo geweldig meer reed, zo kan ik alles weer even fatsoenlijk opbouwen. Nieuwe lagers en dat gebeuren.
Gaat het brommertje weer een tijdje mee hoop ik.
jans
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door jans »

Heeft allemaal wat lang geduurd, school was weer begonnen voor mij dus moest weer naar Rdam enzo, gelukkig had ik een weekje vakantie.
Heb intussen al weer aardig wat kilometers gemaakt en hij rijd echt weer heerlijk, beter als ooit tevoren. Niks speling en gerammel meer :D

Nu alleen nog op de tank wachten.

Afbeelding
Afbeelding
http://viertakt.messageboard.nl/forum3/posting.php

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
arnold-d
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax

Bericht door arnold-d »

Ik zou je tank nog een keer overspuiten, maar dan glimmend zwart.
En een iets andere uitlaat onder leggen. Of de demper onderliggend maken.
En je koplamp een stukje omlaag!

Dan zou hij er veel beter uit zien :P
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
jans
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door jans »

Er komt nog een andere tank, heb er nog 1. Maar die is wat beschadigd en moet opnieuw gespoten worden. En voor de uitlaat moet ik wat anders verzinnen want dit ding maakt ècht te veel kabaal, wel vet maar valt me wat te veel op zo.
Komt ook weer een kilometer teller op dus dan gaat de lamp sowieso wat naar beneden.
Heb alles met een rotgang in elkaar gezet want moest hem echt zo snel mogelijk proberen :P
Plaats reactie