bedankt voor de tip!
ff afwachten hoe die eruit komt..
c50 project! ->update'tje pg1
-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
helpt wel maar zand komt alsnog OVERAL. ik zou als ik jou was ook nog ff een zijltje over al je andere spullen leggen als je daar geen fijnzand op wilpirtre schreef:bedankt voor de tip,
als t goed is krijg ik morgen de spullen terug, net een straalcabine gemaakt in de schuur met schildersplastic...
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
volgens mij bedoelt hij spuitcabine of niet pieterjohn schreef:helpt wel maar zand komt alsnog OVERAL. ik zou als ik jou was ook nog ff een zijltje over al je andere spullen leggen als je daar geen fijnzand op wilpirtre schreef:bedankt voor de tip,
als t goed is krijg ik morgen de spullen terug, net een straalcabine gemaakt in de schuur met schildersplastic...
en wat lees ik nou? kunnen we het morgen komen ophalen?
vandaag weer ns wat aan m'n cee gedaan, studieontwijkend gedrag..
gat voorvork glasmatje met epoxy tegen gezet, kontje geplamuurd met epoxy, kleine gaatjes in m'n frame ook.
ook nog een poging gedaan om m'n koppelingscarter te polijsten, maar dat was niet echt een deaverend succes
het begint, heel langzaam, wel wat te worden.
en nu weer aan de studie
gat voorvork glasmatje met epoxy tegen gezet, kontje geplamuurd met epoxy, kleine gaatjes in m'n frame ook.
ook nog een poging gedaan om m'n koppelingscarter te polijsten, maar dat was niet echt een deaverend succes
het begint, heel langzaam, wel wat te worden.
en nu weer aan de studie
sommige mensen vinden ruïnes ook mooi...
honda sleutelaar schreef:iedereen kan beunen