Ruim 2 maanden geleden stond er ineens een ssje bij ons in de straat, Na paar keer gekeken te hebben al en met een man te hebben gepraat werd er 2/3 weken er na aan mij gevraagt als ik intressen had in de brommer want anders ging die naar de oud ijzer boer.
Ik vond zo wie zo dood zonde om een ss naar de ijzerboer te brengen, ik vond het altijd wel leuke dingetjes maar beetje aan de duren kant vond ik.
tot dat hij zei dat ik hem zo mee mocht nemen voor krat bier anar me eigen keus en dat we er samen nog 1 zullen drinken om bij te babbelen.
zo gezegt zo gedaan, snel kratje heineken geregelt, eventjes staan praten sigaretje gerook, en toch maar eens proberen te starten hé.
kicken kicken kicken niks.
shoke er op kicken kicken niks.
bougie nakijken en kicken niks.
tot dat ik ineens het contact slot zag, die stond uit, sleuteltje om draaien en kicken, weer niks.
shoke half dicht in de 2de versnelling, koppeling in en rennen maar, koppeling los en draaien maar.
Niet zoals het hellemaal hoort maar hij deed het.
eventjes rondje rijden met een uitlaat waar 2 giga gaten in zit, eventjes alle 4 de versnellings in en toen maar gestopt want politie kwam al langs.
zo zag die er uit toen ik hem echt net een minuut had.

filmpje
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 2326302995
tot zo ver, probeer dalijk nog foto's te maken van hoe die er nu bij staat.