vooral die blauwe vind ik erg mooi!!
Mijn Daxen
Dank, dank.Berry schreef:Toprestauratie! Petje af.
Het enige wat ik niet zo mooi vind, zijn die kruiskopjes om je carters te dichten. Is dan wel origineel, maar ik zie liever imbusjes.
Komt er ook nog een sticker in dat vakje? St50 sticker, je weet wel.
Veel plezier ermee! Komt ie naar de HDD?
Er komt zekers nog een sticker in dat vak aan de zijkant, maar weeet nog niet zeker welke. Overigens geen ST50, want 't is een ST70. En op motorkenteken. 8)
Weet nog niet of ik naar de HDD ga. Is al jaaaaren geleden, dus op zich is het wel weer eens tijd. Gaat nu agenda checken...
---------------------
Smith&Wesson - the original point and click interface
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
snelwyn
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda TT c50
Zo netjes zie je ze zelden! Heel erg fraai! Wat ik me alleen nog af vroeg, dat handvat aan de rechterzijkand, op de foto voor je hem ging restaureren zie ik er wel twee gaten voor zitten en nu zijn die weg?
Oja en om het helemaal af te maken zou je die blokbouten ff opnieuw moeten verzingen
Voor de rest, verry nice!
Oja en om het helemaal af te maken zou je die blokbouten ff opnieuw moeten verzingen
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)...
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
Re: re
Inbus is echt een no-go. Het is niet origineel, lelijk en in de basis vind ik inbus ook niet zo geweldig.Eric schreef:Ik ben geen Dax fan. Maar dit ziet er erg gelikt uit![]()
. Allemaal ori boutjes en dingetjes daar hou ik wel van. Maar net zoals Snelwyn al zei zou ik ook de blokboutje verzinkt of gewoon gepolijst hebben. Imbusbouten vind ik echt lelijk... En als je de carters niet als een aap vast zet en een goeie schroevendraaier gebruikt hou je het ook allemaal heel.
Tsja, ik heb het blok niet hoeven reviseren, omdat het als een zonnetje loopt. Ik heb enkel de koppelingsplaten gecheckt. En daarbij had ik wel nieuwe bouten kunnen gebruiken, maar ja, de originele waren nog prima. Voor de liefhebber heb ik een nieuw setje blokbouten wel liggen. 8)
---------------------