Zoals de titel al vermeld is in mijn carb het schroefdraad waar je de hoofdsproeierhouder in draait verrot. Zo gaar dat ie er gewoon uitvalt en in de vlotterbak terecht komt.
Weet een van jullie een manier om dit te evt te fixen zonder meteen een andere carb/bovendeel te moeten kopen?
Dennis
Schroefdraad hoofdsproeierhouder in ss50 carb verrot
-
Poging22
- 4T-MSB beginner
- Contacteer:
Bedoel je dat witte teflon tape dat je ook tussen het schroefdraad van je kraan etc. doet? lost dat niet op in de benzine? Ik ga het eens proberen zodra ik de sproeierhouder weer uit de tank heb gevist .
De gewoonte om je vlotterbakje in de tank leeg te kiepen is niet altijd even handig........zeker als je niet goed kijkt wat erin ligt in het donker
De gewoonte om je vlotterbakje in de tank leeg te kiepen is niet altijd even handig........zeker als je niet goed kijkt wat erin ligt in het donker
-
hondajopie
- Frequent 4T-MSB visitor
sproeier
soldeer hecht niet op aluminium, wel speciaal aluminium soldeer
echter een carbhuis is van samac, daar hecht niets op.
Wat ik wel gedaan heb is de sproeier met een goede 2componenten lijm erin lijmen, is altijd blijven zitten in de suzuki van mijn dochter.
succes joop
echter een carbhuis is van samac, daar hecht niets op.
Wat ik wel gedaan heb is de sproeier met een goede 2componenten lijm erin lijmen, is altijd blijven zitten in de suzuki van mijn dochter.
succes joop
C310A-C310S-C320A-C320S-C320TT50-C320TS50-C320TS50DX
liefhebber en eigenaar
liefhebber en eigenaar
-
Poging22
- 4T-MSB beginner
- Contacteer:
Ik heb het eerst met teflon geprobeerd maar dit zat nog steeds niet heel stevig. Het schroefdraad is echt bijna helemaal weg. Ik heb m vastgezet met Loctite 603 en het zit nog steeds. Volgens de spec moet dat spul ook tegen benzine kunnen.
Brommer loopt overigens nog steeds niet goed genoeg om op te kunnen rijden, Hij verzuipt als je ook maar iets gas geeft. En als je al rijdt dan lukt het eigenlijk maar op 1 gasstand, ergens halfgas ofzo. Volgas lukt al helemaal niet.
Ik denk dat de 90 sproeier die er in zit een stukje te groot is voor ca. 64CC (44mm). Van het weekeind maar eens andere sproeier monteren, 75 ofzo.
Thanks voor de tips igg.
Dennis
Brommer loopt overigens nog steeds niet goed genoeg om op te kunnen rijden, Hij verzuipt als je ook maar iets gas geeft. En als je al rijdt dan lukt het eigenlijk maar op 1 gasstand, ergens halfgas ofzo. Volgas lukt al helemaal niet.
Ik denk dat de 90 sproeier die er in zit een stukje te groot is voor ca. 64CC (44mm). Van het weekeind maar eens andere sproeier monteren, 75 ofzo.
Thanks voor de tips igg.
Dennis