Hallo,
Ik wil een complete slotset(inclusief stuur en helmslot dus) voor m'n dax gaan kopen gezien m'n contactslot vernaggeld is door brommerdieven. Weet iemand of deze nog ori te krijgen is?
Iemand ervaring met het vervangen van het stuurslot? Ik heb hier geen sleutel bij. Uitboren lijkt me, maar het plaatsen van de nieuwe, geeft dat nog problemen? Alle tips zijn welkom(boormaten e.d.). Het betreft de verticaal geplaatse versie(ze zijn er ook die horizontaal zitten)
Stuurslot OT dax vervangen, iemand ervaring?
Stuurslot OT dax vervangen, iemand ervaring?
Mopetting is a crime
Kijk anders op www.motozoom.nl, zoeken op stuurslot.DJ Pierre schreef:Stuurslot gaat nooit op de hoofdsleutel bij mijn type stuurslot. Schijnt dat het slotje hetzelfde is als een scoopy of vision, iemand die dat kan bevestigen? Ik heb inmiddels een nieuw contactslot met bijpassend helmslot.
Dezelfde 'honda' stuursloten zijn vaak ook te koop via e-bay duitsland.
Zoeken op lenkschloss Honda of lenkerschloss Honda..
http://cgi.ebay.de/LENKSCHLOSS-Honda-Mo ... dZViewItem
www.CMSNL.com
sectie Minibikes
Zelfs als set te krijgen Contact/stuurslot/helmetholder
Alles origineel te krijgen
Groeten
sectie Minibikes
Zelfs als set te krijgen Contact/stuurslot/helmetholder
Alles origineel te krijgen
Groeten
Klopt deels.
Voor sommige types is het dezelfde sleutel als die van het helmslot/contactslot. Ik heb echter een ander type met een heel andere(kleinere) sleutel. Deze wordt niet in de partlists genoemd. Kijk maar eens bij de ST50G voorvork, je ziet het slotje zitten maar er wordt geen nummer aan gegeven.
Ik heb wel eens gehoord dat sommige hondascooters hetzelfde slotje gebruiken, maar weten doe ik het niet.
Voor sommige types is het dezelfde sleutel als die van het helmslot/contactslot. Ik heb echter een ander type met een heel andere(kleinere) sleutel. Deze wordt niet in de partlists genoemd. Kijk maar eens bij de ST50G voorvork, je ziet het slotje zitten maar er wordt geen nummer aan gegeven.
Ik heb wel eens gehoord dat sommige hondascooters hetzelfde slotje gebruiken, maar weten doe ik het niet.
Mopetting is a crime