Mijn CD50
-
Kloppenburg
- 4T-MSB regular
-
4-stroke-boerdonk
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Transalp XL700V
oud bericht. anders lees je ff lage toeren + uitvallen bij techniek en sleutelen pagina 2superboerjan schreef:Door middel van goed lezen ja.
aj90 schreef:ja gister was ik er mee naar school gegaan, maar vanochtend deed ie weer raar dus hijs b'tje kapot weet niet precies wat er is staat topic bij techniek nu op forum. En met nieuwe uitlaat wacht ik nog ff, kan nu beter me geld besteden om te zorgen dat me brommer gwoon chill loopt en daarna gaan tunen 8) Hij rijd nu als die in z'n 5 op toeren wil komen 70 en met wind mee rond de 80.
daar staat toch dat het een 4 bak blijkt te zijn
SS50
ik weet het dus niet zeker of het 4 bak is of 5bak. de monteur zei dat het een 5 bak kon zijn. Maar het is een C50E blok maar wel met handkoppeling dus er zit denk ik een andere versnellingsbak in dan. Er zit trouwens ook een ander kapje op de carter dan bij een normale C50 blok zie foto. Maar op het nummer op me blok naast de versnelling staat C50E - en dan wat cijfers.
CD50
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
johannes is duur man.
met reviceren enzo (vind ik persoonlijk)
kan je beter goed blokje kopen en op het slechte blokje zelf leren sleutelen.
als er dan wat gebeurt met het goede blokje dan heb je waarschijnlijk als je het goed doet het slechte blokje af en kan je ook als je het goed doet het ook gewoon weer repareren.

met reviceren enzo (vind ik persoonlijk)
kan je beter goed blokje kopen en op het slechte blokje zelf leren sleutelen.
als er dan wat gebeurt met het goede blokje dan heb je waarschijnlijk als je het goed doet het slechte blokje af en kan je ook als je het goed doet het ook gewoon weer repareren.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
Kloppenburg
- 4T-MSB regular
maar je kunt toch schakelen?aj90 schreef:ik weet het dus niet zeker of het 4 bak is of 5bak. de monteur zei dat het een 5 bak kon zijn. Maar het is een C50E blok maar wel met handkoppeling dus er zit denk ik een andere versnellingsbak in dan. Er zit trouwens ook een ander kapje op de carter dan bij een normale C50 blok zie foto. Maar op het nummer op me blok naast de versnelling staat C50E - en dan wat cijfers.
kwestie van tellen lijkt mij dan toch?
Hondalul!!
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.