pleur maar weg, kan blijkbaar niet normaal...

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
SBP
4T-MSB regular

Bericht door SBP »

Willem-Jan- schreef:
Michiel|Dax schreef:
Willem-Jan- schreef:
MJB schreef:
Michiel|Dax schreef:zou het niet weten, ben nog aan het rond kijken.. als iemand nog wat heeft liggen trouwens, kom maar op..
Je weet al wanneer je naar België gaat maar weet nog niet wat voor uitlaat je gaat kopen? :|
De scootershop heeft geen site :cry:
als je leuk probeert tezijn beter je mond snoeren, want niemand lacht erom.. en je humour is om tejanken..ook heeft bob die scooter opmerking al geplaats, orgineel ben je niet..
ik dacht nog wel dat ik komiek van het jaar was
weetje wat ik me altijd afvraag bij mensen met een dubbele naam:
of die mensen nou zo extreem zielig zijn geboren, dat die ouders dat al doorhadden dat ze niks zouden presteren in het latere leven en dat ze daarom een dubbele naam hebben gegeven. Zodat andere mensen bij het horen van de naam (natuurlijk niet de afgetrapte bek erbij, want dan heb je meteen door dat het een 0 is) denken dat het eventueel twijfelachtig wel een normale gast kan zijn!

willem jan, best een zielig figuur, door je naam weet ik al dat je een ontzettende narrepoot bent!
pwoap pwoap pwaaaap
Phantom

Bericht door Phantom »

willen jullie ophouden met ruzie maken.
je mag best iemand zijn brommer niet leuk vinden, maar laat daar dan ook bij.
Basdb
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Basdb »

Wanneer denk je dat hij helemaal compleet is? Belooft wel dik te worden :)
Succes ermee 8)
B&DHC
4T-MSB addict

Bericht door B&DHC »

het is jammer dat ik mijn oude skyteam spatbordje bij het grof vuil heb gedonderd
koenkoenkoen
4T-MSB regular

Bericht door koenkoenkoen »

SBP schreef:
Willem-Jan- schreef:
Michiel|Dax schreef:
Willem-Jan- schreef:
MJB schreef: Je weet al wanneer je naar België gaat maar weet nog niet wat voor uitlaat je gaat kopen? :|
De scootershop heeft geen site :cry:
als je leuk probeert tezijn beter je mond snoeren, want niemand lacht erom.. en je humour is om tejanken..ook heeft bob die scooter opmerking al geplaats, orgineel ben je niet..
of die mensen nou zo extreem zielig zijn geboren, dat die ouders dat al doorhadden dat ze niks zouden presteren in het latere leven en dat ze daarom een dubbele naam hebben gegeven. Zodat andere mensen bij het horen van de naam (natuurlijk niet de afgetrapte bek erbij, want dan heb je meteen door dat het een 0 is) denken dat het eventueel twijfelachtig wel een normale gast kan zijn!

willem jan, best een zielig figuur, door je naam weet ik al dat je een ontzettende narrepoot bent!
kun je nagaan wat voor 'n ouders ik heb

koen-koen-koen.
Basdb
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Basdb »

Voorspatbord fix je zo bij een Belg voor een paar euro, als je toch naar Belgie gaat :P
rogier
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door rogier »

koenkoenkoen schreef:
SBP schreef:
Willem-Jan- schreef:
Michiel|Dax schreef:
Willem-Jan- schreef: De scootershop heeft geen site :cry:

kun je nagaan wat voor 'n ouders ik heb

koen-koen-koen.
nee die derde koen die heft het weer op
pirtre
4T-MSB regular

Bericht door pirtre »

sfeertje hier
koenkoenkoen
4T-MSB regular

Bericht door koenkoenkoen »

we varen met 'n bootje door de amersfoortse gracht,
roow
4T-MSB zombie

Bericht door roow »

gezellig! :D
Phantom

Bericht door Phantom »

Het eerste gesloten Plofpony topic.
Dit topic zal binnenkort helemaal weg zijn, en Michiel|dax is vrij om een nieuwe te openen.

sinds de vernieuwig van het viertakt messageboard is het mogelijk om ook bij de plofpony's te reageren, dit werd onder voorbehoud gedaan.
het was niet de bedoeling dat er teveel gezeur over andermans viertakt kwam.

in dit topic is dat wel het geval, en laat dat alsjeblieft de laatste keer zijn, ga normaal met elkaar om, als je iemand zijn brommer lelijk vind zeg dat gewoon of hou het lekker voor jezelf.
Maar ga hier geen ruzie maken.
Gesloten