weetje wat ik me altijd afvraag bij mensen met een dubbele naam:Willem-Jan- schreef:ik dacht nog wel dat ik komiek van het jaar wasMichiel|Dax schreef:als je leuk probeert tezijn beter je mond snoeren, want niemand lacht erom.. en je humour is om tejanken..ook heeft bob die scooter opmerking al geplaats, orgineel ben je niet..Willem-Jan- schreef:De scootershop heeft geen siteMJB schreef:Je weet al wanneer je naar België gaat maar weet nog niet wat voor uitlaat je gaat kopen?Michiel|Dax schreef:zou het niet weten, ben nog aan het rond kijken.. als iemand nog wat heeft liggen trouwens, kom maar op..
of die mensen nou zo extreem zielig zijn geboren, dat die ouders dat al doorhadden dat ze niks zouden presteren in het latere leven en dat ze daarom een dubbele naam hebben gegeven. Zodat andere mensen bij het horen van de naam (natuurlijk niet de afgetrapte bek erbij, want dan heb je meteen door dat het een 0 is) denken dat het eventueel twijfelachtig wel een normale gast kan zijn!
willem jan, best een zielig figuur, door je naam weet ik al dat je een ontzettende narrepoot bent!