zongcheng (loopt wel, maar kut(p. 5)
-
nicker
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
hee,
ik had ook een zoncheng 72 nieuw gekocht. (bij motomonkeys)
alles aangesloten en toen ik hem aandeed deed hij het slecht.
Nieuwe olie ingedaan, en hij liep. dus ik hoop voor je dat je al andere olie erin hebt gedaan dan die er al inzat. zo niet zou ik dit maar eens doen misschien zit daar je probleem.
ik had ook een zoncheng 72 nieuw gekocht. (bij motomonkeys)
alles aangesloten en toen ik hem aandeed deed hij het slecht.
Nieuwe olie ingedaan, en hij liep. dus ik hoop voor je dat je al andere olie erin hebt gedaan dan die er al inzat. zo niet zou ik dit maar eens doen misschien zit daar je probleem.
-
Kloppenburg
- 4T-MSB regular
ik denk niet dat ik iets over het hoofd had gezien aangezien hij prima liep toen ik bij hem geweest was..en bovendien was het dan toch slimmer geweest als ik er weer langs was geweest omdat ik al wist wat er al aan gedaan was..SingaBernd schreef:Mooi dat hij het nu doet Nick !Kloppenburg schreef:ik denk dat het een massa probleempje op je bobine is!
aangezien je nu goede massa op je blok hebt en je vonk uit je bougie ook mooi blauw is..
@bernd...wat wil jij na gaan kijken? ik heb alles al zo'n beetje bekeken..dus @nick..koop een nieuwe bougie en check de aarde van je bobine!
Het zou kunnen dat je iets over het hoofd had gezien. vandaar dat Nick vroeg of ik wilde komen kijken...
Hondalul!!
-
nicker
-
nicker
maar jongens, heeft er ergens staan welke draden op welke moeten worden aangesloten. dus welke kleuren uit me skyteam op welke draden op het blok? ik heb er nu 4 aangesloten , 2 naar de bougie en 2 uit het blok. en dan de groene aarde. moet ik er nog meer aansluiten, licht daar het probleem> bedankt!
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50 en C50
-
nicker