luuk's ss upje pg1
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
Dit waren de achterlichten die je Moest hebben 8)NIX schreef:Dan schijnt de tellerplaatverlichting omhoog. Dit is een universeel aftermarket licht. Hoort zo.maus schreef:ik vind hem ook leuk, kan nog wel wat aanpassingen gebruiken! maar ik zou als ik jou was je achterlicht even omdraaien !!!
groeten x

jaa klopt, ik had hem er eerst ook andersom op gedaan..NIX schreef:Dan schijnt de tellerplaatverlichting omhoog. Dit is een universeel aftermarket licht. Hoort zo.maus schreef:ik vind hem ook leuk, kan nog wel wat aanpassingen gebruiken! maar ik zou als ik jou was je achterlicht even omdraaien !!!
groeten x
toen kwam ik erachter dat de plaatverlichting omhoog scheen
-
snelwyn
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda TT c50
Das ook een standaard andwoord van jou he "mooi ding hoor"...chaly-dude schreef:mooi ding luuk, nu zit ik toch te wachten op een foto van hoe ie er nu bij staat. én ik zou (hoewel ik dat zelf nog niet heb gedaan
) hem ook even winterklaar maken, dus invetten met een of ander spul tegen de pekel, anders heb je over een half jaar een bruin roestige brommer
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)...
-
bart beekhuizen
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
- Contacteer:
en ook ik ben er zuinig op... 8)stoterstangen90 schreef:Dit waren de achterlichten die je Moest hebben 8)NIX schreef:Dan schijnt de tellerplaatverlichting omhoog. Dit is een universeel aftermarket licht. Hoort zo.maus schreef:ik vind hem ook leuk, kan nog wel wat aanpassingen gebruiken! maar ik zou als ik jou was je achterlicht even omdraaien !!!
groeten x

-
Kloppenburg
- 4T-MSB regular
-
Kloppenburg
- 4T-MSB regular
-
edho
- 4T-MSB addict
- Bezit: S90 zwart 1965
SS50 1978/80 - Locatie: Zuid-Holland
Ik heb ook zo een fluisterpijp op een van mijn Ctjes. Ziet er prima uit en er zit een heel mooi beschaafd geluidje in.Luuk91 schreef:deze uitlaat is ook nieuw en origineel €130.- bij rovaza.Dennis schreef:ruilen voor een uitlaat die wel past?
ik heb hier een nieuwe CD50 uitlaat liggen, imi, model sigaar, en je krijgt een passend beugeltje erbij. Wel zelf langskomen hier, je kan hier je uitlaat eraf schroeven en andere erop doen.
groeten,
Dennis
die ruil ik niet voor een immi..
Zou jij niet gered zijn met een kickstartermodel die op een trapperbrommer zit? Dan gaat hij er namelijk met een bochtje omheen.
Kijk ff naar dit plaatje

.
Als je doet wat je deed, krijg je wat je had.
Als je doet wat je deed, krijg je wat je had.