ben nu bezig om nog wat kleine makken er uit te halen
als je zoveel spul aan elkaar koppelt wat niet bij elkaar hoort, heb je altijd wel wat kleinigheidjes om nog op te lossen.
-balhoofdlagerspeling
Maar als ik dat voor elkaar heb, denk ik er toch serieus over om deze weg te doen.
dus als er mensen interesse hebben?
wat specs:
Honda cb50, via een rdw keuring op NL bromfietskenteken.
verbouwd tot eind 70's begin 80's caferacer, maar wel met veel honda stijleelementen uit die tijd, zoals een klauw voor de vorkpoot.
-ktm magnesium velgen 17X1.60 (hele velg weegt even veel als een ori 1.40 velg zonder spaken en naaf)
-geventileerde schijfrem voor
-trommelrem achter (bij verkoop een ktm achterwiel bijgevoegd met schijfrem, zelf inbouwen)
-hydrolisch voorremsysteem van een vroeg type cb750k zelf gefreesde houder, rvs leidingen, pasgemaakt op originele cb50 vorkpoten.
-clip-ons
-zelfbouw uitlaat (yoshimura stijl)
-rem-schakelsetje (binnen hondakringen ookwel backstepkit genaamd)
-ducati polyester kontje, bekleed met verouderd bruin skai
-metalen koplamphuis, dus niet gescheurd zoals bijna elk cb koplamphuis.
-groot-klein-stadslicht,knippers,claxon (engelse schakelaars)
-zelfbouw alu koplampoortjes, tickle-stijl
-gasdrukveertjes
-motorblok is cy50 met cb50 koppelingsdeksel en telleraandrijving, vast vliegwiel, verder weinig aan gedaan, stond nog in de planning.
een vraagprijs vind ik nog lastig, gezien er ook nog niet veel cb's aangeboden worden met kenteken en zeker niet zulke verbouwde, maar ik denk richting een 1200,- euro
(eventueel inruil c50 of chaly bespreekbaar)
meer interessante informatie zou ik zo niet weten te bedenken, maar vragen stellen mag