ik ga denk ik de randen polijsten en het hart mee spuiten in de kleur van de brommer, of glimmend zwart (ze zijn nu mat)
mag weg
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
-
Marijn-singa
- Frequent 4T-MSB visitor
ze zijn aan de ene kant net als nsr velgen anders, maar niet veel lelijker hoor, daar komen de schijven en dan valt hij al minder op.snelwyn schreef:heey Bob ik vind het wel wat hebben! zijn de velgen aan alletwee de kanten het zelfde? Soms hebben ze een mooie en een minder mooie kant zegmaar waar de schijf zit?
Suc6 ermee iig! Gr Selwyn
groetjes Bob
-
hondassfreak
- 4T-MSB regular
- Bezit: C50lac '83
Z50jp '94
E80 21.2cc '66
moto guzzi v50 '78 - Locatie: Nieuw-Vennep
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
uber vet(vooral als je ze verchroomd
alleen dat zal wel heeeeel duur worden 8) )
alleen om nu een echte mening te geven moet je eigenlijk bijde kanten zien en je voorspatbord monteren... want vooral bij de voorkant ben ik bang dat het te groot word...
alleen om nu een echte mening te geven moet je eigenlijk bijde kanten zien en je voorspatbord monteren... want vooral bij de voorkant ben ik bang dat het te groot word...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
ik heb het al helemaal uitgetekendhondassfreak schreef:hoe ga je dit doen met een tandwielbevestiging?? aangezien alle skoeturs V-snaar aandrijving hebben
ik neem zowel voor als achter een voorvelg,
de velg vlak ik aan de kant waar het tandwiel moet komen af, zodat er een rond vlak ontstaat met een diameter van 9cm.
dan laat ik een alu schijf draaien met een diameter van 9cm met daarbovenop een alu schijf met een diameter van 7cm (dit om het tandwiel op te monteren.)
(de schijven beide uit een stuk, dus aan elkaar)
De alu adapter montereer ik vervolgens met een stuk of 4 a 5 bouten op de velg.
en whala! 13" onder een dax
voor is eigenlijk zonder aanpassingen te monteren, moet wel even kijken hoe we het met het voorspatbord doen, ik denk dat ik nog een spatbord koop en er twee aan elkaar bak.
groetjes Bob