licht aan ,motor sputteren (c90 ot) Dikker harry!!!!!)
-
otto
- Frequent 4T-MSB visitor
licht aan ,motor sputteren (c90 ot) Dikker harry!!!!!)
als ik met mijn c90 aan het rijden ben en ik doe het licht aan lijkt het wel alsof ik een toeren begrenzer heb. iemand een idee????
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
het draad wat aan de condensator goed warm opstoken, soldeer tin eraan, en dan pas tegen de condensator aan.snelwyn schreef:Wat bedoel je?Kippenverver schreef:Condensator vervangen inderdaad.. Wel oppassen dat je, wanneer je dat doet je de condensator zelf, niet of nauwelijks raakt (anders blaas je hem op en kun je opnieuw beginnen).

-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
wat bedoel je?Viperdax schreef:het draad wat aan de condensator goed warm opstoken, soldeer tin eraan, en dan pas tegen de condensator aan.snelwyn schreef:Wat bedoel je?Kippenverver schreef:Condensator vervangen inderdaad.. Wel oppassen dat je, wanneer je dat doet je de condensator zelf, niet of nauwelijks raakt (anders blaas je hem op en kun je opnieuw beginnen).
''nou dat je je condensator niet te heet mag solderen''
ik weet niet of het dezelfde condenstator als bij een 50cc blokje is (bij een dikke harry) maar daarbij valt dat best mee... zo snel maak je dat condensatortje niet te heet hoor.
-
honda sleutelaar
- 4T-MSB addict
- Bezit: Ontelbaar!
er gebeurt heel weinigViperdax schreef:ga jij dan maar eens een condensatortje met een soldeerbout warm stoken, kan je zien wat er gebeurt
je moet gewoon een goede zware soldeerbout hebben.
draadje wat je er aan wil zetten eerst vertinnen. (oftewel; eerst het draadje van een soldeerlaagje voorzien voordat je deze op de condensator soldeerd)
condensator snel warm stoken (dus geen minuut erop drukken wat zelfs niet langer dan 10 sec waar wel lang genoeg dat het soldeer op de condensator vloeit!!!) draadjes erbij tussen en klaar is kees.
op zich niet zo moeilijk en je moet het gewoon goed doen en daarna een poos ervan afblijven.
en niet elke week de soldeer bout weer op je condensator drukken !!!!!
Ctjes for life and SSjes after for ever.
In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.
In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.