Z50J Gorilla 1980
-
- Vierkantofiel
- Berichten: 5176
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
- Bezit: Morris Ital
- Locatie: Zaagcity
Re: Z50J Gorilla 1980
Ik verplaats dit topic naar de plofponies
-
- Vierkantofiel
- Berichten: 5176
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
- Bezit: Morris Ital
- Locatie: Zaagcity
Re: Z50J Gorilla 1980
Gefeliciteerd met je aankoop.
-
- 4T-MSB zombie
- Berichten: 3342
- Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
Re: Z50J Gorilla 1980
echt een gave bodykit! lekker seventees
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
- superdax
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 27 aug 2013 15:45
- Bezit: Honda gorilla
- Locatie: Maastricht-Aachen airport
Re: Z50J Gorilla 1980
Afgelopen week bij de rdw geweest voor kenteken.
Inmiddels de plaat erop geschroefd en wat rond gereden. Hij loopt prima 40km is de top, ik zou graag wat meer trekkracht willen omdat hij nu toch snel wat inzakt bij berg op.
Ik ben daarvoor om te beginnen opzoek naar een 16mm carb en inlaat spruitstuk
Inmiddels de plaat erop geschroefd en wat rond gereden. Hij loopt prima 40km is de top, ik zou graag wat meer trekkracht willen omdat hij nu toch snel wat inzakt bij berg op.
Ik ben daarvoor om te beginnen opzoek naar een 16mm carb en inlaat spruitstuk
rij niet hard, ik ben een laagvlieger!
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16256
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Re: Z50J Gorilla 1980
O jee, je hebt een echte duitser (38kmh...)
- superdax
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 27 aug 2013 15:45
- Bezit: Honda gorilla
- Locatie: Maastricht-Aachen airport
Re: Z50J Gorilla 1980
Idd een echte.
Zou graag iets harder gaan en vooral meer trek vermogen.
Vandaar de grotere carburateur maar dat zie ik verkeerd...
Zou graag iets harder gaan en vooral meer trek vermogen.
Vandaar de grotere carburateur maar dat zie ik verkeerd...
rij niet hard, ik ben een laagvlieger!
-
- Vierkantofiel
- Berichten: 5176
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
- Bezit: Morris Ital
- Locatie: Zaagcity
Re: Z50J Gorilla 1980
Gefeliciteerd.
- Daan1508
- 4T-MSB addict
- Berichten: 524
- Lid geworden op: 04 feb 2015 13:51
- Bezit: 1971 C50
1978 C90 dikke harrie - Locatie: Gouda
Re: Z50J Gorilla 1980
Heb je de verlating van het ontstekingstijdstip al verwijderd?
- superdax
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 27 aug 2013 15:45
- Bezit: Honda gorilla
- Locatie: Maastricht-Aachen airport
Re: Z50J Gorilla 1980
Ik ben nog erg groen met honda, ( kom van de zundapp kant en bij ons in Limburg is honda niet zo goed vertegenwoordigd)
er is me verteld dat ik een vast vliegwiel heb, ik ben nog op zoek naar een vervroegend wiel.
grotere carburateur.
Mijn doel is meer trekkracht, iets harder mag etc.
Maar wel met originele delen voor zover het kan natuurlijk
Ik moet nog veel leren en kan alle info goed gebruiken.
er is me verteld dat ik een vast vliegwiel heb, ik ben nog op zoek naar een vervroegend wiel.
grotere carburateur.
Mijn doel is meer trekkracht, iets harder mag etc.
Maar wel met originele delen voor zover het kan natuurlijk
Ik moet nog veel leren en kan alle info goed gebruiken.
rij niet hard, ik ben een laagvlieger!
-
- chaly addict
- Berichten: 18884
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: Z50J Gorilla 1980
Dit vliegwiel is echt goed zat, of heb je geld teveel? Laat je punten 2mm vóór F openen, dat is maximaal. Je begrenzing zal eerder de uitlaat, het inlaatspruitstuk, het inlaatkanaal of het luchtfilter zijn. Als die allemaal nog 100% ori zijn, ga je met een VVV geen haar harder.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16256
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Re: Z50J Gorilla 1980
Wat HJ zegt, duitsers zijn in het inlaattraject begrensd.NIX schreef: ↑13 mei 2018 21:53 Dit vliegwiel is echt goed zat, of heb je geld teveel? Laat je punten 2mm vóór F openen, dat is maximaal. Je begrenzing zal eerder de uitlaat, het inlaatspruitstuk, het inlaatkanaal of het luchtfilter zijn. Als die allemaal nog 100% ori zijn, ga je met een VVV geen haar harder.
(De nokkenas zou ook nog deel van de begrenzing kunnen zijn.)
Dat doet me denken dat een c of ss kopje dat ding wel eens open zou kunnen maken, singa uitlaat, sproeier maatje groter en gaan.
-
- Vierkantofiel
- Berichten: 5176
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
- Bezit: Morris Ital
- Locatie: Zaagcity
Re: Z50J Gorilla 1980
Ziet er allemaal erg netjes uit, dat blok.
- superdax
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 27 aug 2013 15:45
- Bezit: Honda gorilla
- Locatie: Maastricht-Aachen airport
Re: Z50J Gorilla 1980
Ok, dank voor de reacties,
Ik denk dat ik maar eens naar de 4tactwinkel ga me daar verder laat informeren.
Wat er mogelijk is en wat ze daar hebben.
Ik denk dat ik maar eens naar de 4tactwinkel ga me daar verder laat informeren.
Wat er mogelijk is en wat ze daar hebben.
rij niet hard, ik ben een laagvlieger!
-
- chaly addict
- Berichten: 18884
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: Z50J Gorilla 1980
Ik zou eerst eens het spruitstuk eraf halen en hier wat foto's plaatsen van beide kanten spruitstuk en inlaat kop. Ook ben ik benieuwd hoe dik de uitlaatbocht is achter dat roostertje. Mogelijk dat een cheapie Singapijp daar al wat kan betekenen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
- moppersmurf
- Berichten: 8904
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: Z50J Gorilla 1980
kopje is zo ver ik weet gelijk aan een c50. de nokkenas is gewoon een 041. dus carbje en of spruitstuk zullen een remmende factor zijn bij de inlaat.nielspbr schreef: ↑14 mei 2018 09:14Wat HJ zegt, duitsers zijn in het inlaattraject begrensd.NIX schreef: ↑13 mei 2018 21:53 Dit vliegwiel is echt goed zat, of heb je geld teveel? Laat je punten 2mm vóór F openen, dat is maximaal. Je begrenzing zal eerder de uitlaat, het inlaatspruitstuk, het inlaatkanaal of het luchtfilter zijn. Als die allemaal nog 100% ori zijn, ga je met een VVV geen haar harder.
(De nokkenas zou ook nog deel van de begrenzing kunnen zijn.)
Dat doet me denken dat een c of ss kopje dat ding wel eens open zou kunnen maken, singa uitlaat, sproeier maatje groter en gaan.
ik zou een ander pijpje zoeken. en misschien een iets groter teurtje. 16mm max. en dan wat hj zegt voor de ontsteking 2mm voor f de punten open laten gaan.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.