hey,
Ik vroeg me af of er ook rubber te koop zijn die je in het gat kan doen, waar oorspronkelijk de trapas doorheen liep. Ik heb het hier over een Honda CD50. Ik vind dit namelijk erg lelijk staan en wil hier graag een rubber op.
tnx
Rubber op gat trap as Cd50
-
Bangbrosbode
- 4T-MSB regular
- Bezit: CD50 + PC50
Rubber op gat trap as Cd50
They call it home, i call it house
Een achterbrugdop!
http://www.loefbromfietsen.nl/public/wi ... /60125.jpg
Achterbrugdop SS/CD/C zwart org.
Nummer: 60125
€ 1,30
http://www.loefbromfietsen.nl/public/wi ... /60125.jpg
Achterbrugdop SS/CD/C zwart org.
Nummer: 60125
€ 1,30
-
Bangbrosbode
- 4T-MSB regular
-
Bangbrosbode
- 4T-MSB regular
Omdat het er niet voor gemaakt is..het is voor de andere zijde gemaakt van het gat (kant van de ketting/ als het vlak is)
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik zou het persoonlijk gewoon open laten aan die kant..
Je kunt het stuk wat hem ''Hollands'' maakt er gewoon afslijpen aangezien, dit er voor Nederland speciaal opgelast is. Dan kun je wel een nette dop monteren. Zou het persoonlijk zonde vinden aangezien een CD brug moeilijk te vinden is..
Of je kunt een buitenlandse CD/C/SS achterbrug monteren afhankelijk wat voor kettingbeschermer je gemonteerd hebt..Dan kun je aan beide kanten zo'n dop plaatsen.
Ligt er maar net hoever je in detail wil treden..
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik zou het persoonlijk gewoon open laten aan die kant..
Je kunt het stuk wat hem ''Hollands'' maakt er gewoon afslijpen aangezien, dit er voor Nederland speciaal opgelast is. Dan kun je wel een nette dop monteren. Zou het persoonlijk zonde vinden aangezien een CD brug moeilijk te vinden is..
Of je kunt een buitenlandse CD/C/SS achterbrug monteren afhankelijk wat voor kettingbeschermer je gemonteerd hebt..Dan kun je aan beide kanten zo'n dop plaatsen.
Ligt er maar net hoever je in detail wil treden..
CD50H, onderdelen gezocht!