Pagina 1 van 1

brief/adres Honda Engeland

Geplaatst: 31 mei 2009 09:35
door ceedee
Ik begrijp dat het kentekenen van een TT cee nu makkelijker wordt, ik heb er nog 1 zonder enig papierwerk, ik begrijp dat ik het bouwjaar aan moet tonen, heeft iemand het adres van honda UK en misschien een fijne voorbeeldbrief? Of zal de RDW genoegen nemen met die lijst met c50 bouwjaren?
gr.guido

Geplaatst: 31 mei 2009 09:37
door Lejon
Stond dat niet in de Faq of stond UK daar niet bij?

Geplaatst: 31 mei 2009 10:03
door jos123
nee, de engelse staat niet in de faq.

er staan wel andere brieven waar je de strekking van het verhaal vandaan kunt halen.

http://viertakt.messageboard.nl/forum3/ ... php?t=4147

Jos Waagt een poging.

Subject: request for production date / v5 documents Honda Cub

Dear Sir / Madam,

I own a Honda …. , this Honda has the following frame identification number:

Since 2006, all mopeds in the Netherlands must have a licence plate. In order to obtain the licence plate , I have to hand over a production date or a V5 document.

I will be grateful if you send me one or both of this documents.

Thanks in advance,

Je naam




////// Disclaimer: Het is fokking zondag ochtend, is het in engeland V5? Wie wil zijn spellingscheck eroverheen rammen? Cheerz Jos

Geplaatst: 31 mei 2009 13:09
door FTusveld
jos123 schreef:nee, de engelse staat niet in de faq.

er staan wel andere brieven waar je de strekking van het verhaal vandaan kunt halen.

http://viertakt.messageboard.nl/forum3/ ... php?t=4147

Jos Waagt een poging.

Subject: request for production date / v5 documents Honda Cub

Dear Sir / Madam,

I own a Honda …. , this Honda has the following frame identification number:

Since 2006, all mopeds in the Netherlands must have a licence plate. In order to obtain the licence plate , I have to hand over a production date or a V5 document.

I will be grateful if you send me one or both of this documents.

Thanks in advance,

Je naam




////// Disclaimer: Het is fokking zondag ochtend, is het in engeland V5? Wie wil zijn spellingscheck eroverheen rammen? Cheerz Jos
Alleen even this documents in these documents veranderen en would be grateful ipv will be grateful, voor zover de spellingcheck verder klopt ie volgens mij wel..

Geplaatst: 31 mei 2009 13:13
door NIX
Dit is de brief zoals ie op het oude forum stond. Als Fentom niet zit te pitten kan ie 'm meteen in de FAQ zetten:
customer.servicemc@honda-eu.com


Dear Sir, Madam,

In the Netherlands, the government has passed legislation concerning the registering of mopeds. I have a moped in my possession which, as far as I know, is of British origin.

In order to get the moped registered, I need some information:
- Does my vehicle meet the British criteria for qualification as a moped?
- What is the construction date of the vehicle?
- Could you please specify additional technical specifications of the vehicle (e.g. weight, cylinder capacity, kw), if these are available to you?

Vehicle information:
Type: Honda [C50 ]
Frame number: [C50-....... ]
Engine number:[ C50-...... ]

If you could send me a letter as a statement of the Honda company, with the answers of the questions above, I would be much obliged. Of course I will pay any necessary expenses.

Address information:
{Je hele adres, dus]
Phone: +31 .......
Email:

If you have any questions, please feel free to contact me.

Yours faithfully,

[Naam]
Meestal krijg je antwoord per mail, als ze hem kennen is het bericht dat een brief met vertrouwelijke info onderweg is.

Geplaatst: 31 mei 2009 19:42
door jos123
NIX schreef:Dit is de brief zoals ie op het oude forum stond. Als Fentom niet zit te pitten kan ie 'm meteen in de FAQ zetten:
customer.servicemc@honda-eu.com


Dear Sir, Madam,

In the Netherlands, the government has passed legislation concerning the registering of mopeds. I have a moped in my possession which, as far as I know, is of British origin.

In order to get the moped registered, I need some information:
- Does my vehicle meet the British criteria for qualification as a moped?
- What is the construction date of the vehicle?
- Could you please specify additional technical specifications of the vehicle (e.g. weight, cylinder capacity, kw), if these are available to you?

Vehicle information:
Type: Honda [C50 ]
Frame number: [C50-....... ]
Engine number:[ C50-...... ]

If you could send me a letter as a statement of the Honda company, with the answers of the questions above, I would be much obliged. Of course I will pay any necessary expenses.

Address information:
{Je hele adres, dus]
Phone: +31 .......
Email:

If you have any questions, please feel free to contact me.

Yours faithfully,

[Naam]
Meestal krijg je antwoord per mail, als ze hem kennen is het bericht dat een brief met vertrouwelijke info onderweg is.
juist.... :D bedankt Nix

Geplaatst: 01 jun 2009 02:50
door Edo
jos123 schreef:
NIX schreef:Dit is de brief zoals ie op het oude forum stond. Als Fentom niet zit te pitten kan ie 'm meteen in de FAQ zetten:
customer.servicemc@honda-eu.com


Dear Sir, Madam,

In the Netherlands, the government has passed legislation concerning the registering of mopeds. I have a moped in my possession which, as far as I know, is of British origin.

In order to get the moped registered, I need some information:
- Does my vehicle meet the British criteria for qualification as a moped?
- What is the construction date of the vehicle?
- Could you please specify additional technical specifications of the vehicle (e.g. weight, cylinder capacity, kw), if these are available to you?

Vehicle information:
Type: Honda [C50 ]
Frame number: [C50-....... ]
Engine number:[ C50-...... ]

If you could send me a letter as a statement of the Honda company, with the answers of the questions above, I would be much obliged. Of course I will pay any necessary expenses.

Address information:
{Je hele adres, dus]
Phone: +31 .......
Email:

If you have any questions, please feel free to contact me.

Yours faithfully,

[Naam]
Meestal krijg je antwoord per mail, als ze hem kennen is het bericht dat een brief met vertrouwelijke info onderweg is.
juist.... :D bedankt Nix
Fuck, ik ga denk bij Honda Engeland werken, lekker iedereen die zo'n documentje via mij wil, 50 euro laten lappen. Kaching!

Geplaatst: 01 jun 2009 03:06
door stoterstangen90
Maare, die papieren waren toch niet meer nodig nu?

Geplaatst: 01 jun 2009 03:09
door stoterstangen90

Geplaatst: 03 jun 2009 23:13
door Marinus84
Als ik dit lees denk ik:

Dus als mijn buurman een brommer in het buitenland jat, en hem hier op kenteken laat zetten, dan is hij helemaal eigenaar?

Lijkt me dat Nederland/Belgie/Duitsland hun databases gestolen brommers en motoren echt niet naast elkaar gaan leggen...

Of heb ik dat nu helemaal vaut?

Geplaatst: 04 jun 2009 10:51
door niek is ik
dan doen ze dus wel, de RDW heeft inzicht in wat er gestolen word in het buitenland zo ver ik weet...

Moet er wel officiele aangifte zijn gedaan in het buitenland....

Re: brief/adres Honda Engeland

Geplaatst: 09 jul 2009 15:48
door ceedee
Ik heb een bouwjaar verklaring van honda Nederland opgestuurd gekregen, kosten: niets.
Nu maar hopen dat de RDW snel tijd heeft.

Re: brief/adres Honda Engeland

Geplaatst: 09 jul 2009 17:48
door honda sleutelaar
heeft iemand ook nog het juiste adres van honda engeland?

Re: brief/adres Honda Engeland

Geplaatst: 10 jul 2009 18:59
door brommerhobby
Dus als mijn buurman een brommer in het buitenland jat, en hem hier op kenteken laat zetten, dan is hij helemaal eigenaar?
Naam op het kenteken zegt niets over wie de eigenaar is , wel wie de aansprakelijke is .
Staat zelfs op het kenteken vermeld !

Re: brief/adres Honda Engeland

Geplaatst: 12 jul 2009 20:24
door honda sleutelaar
honda sleutelaar schreef:heeft iemand ook nog het juiste adres van honda engeland?
:oops:
zie nu pas dat het emailadres er boven staat :oops: :oops: :oops: