restauratie honda ss50
-
Rome
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda ps50 de luxe
honda ss50k3
honda multitool - Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: restauratie honda ss50
Dank je lil.. ik had ook de doorloop van de mal gekopieerd achter bij het zadeldeel.. misschien iets te veel van het goede, maar vond het wel een leuk detail. De tank van ildert was ook een originele saphhire candy blauwe tank.
nog steeds zoekende naar sleutel 10.....
-
ildert
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50
Heel erg mooi.
Dat andere topic Lil ging inderdaad over de ori tank ruilen met ori verf voor een andere zonder verf omdat die meneer hem toch ging spuiten, maar dat heeft ie helaas niet gedaan. Ik ken meerdere mensen die hem een nette tank hebben aangeboden maar helaas. De hele nette ori patina tank is voor niks verloren gegaan.....ik heb er nog nachtmerries van soms....niet heel vaak meer gelukkig.
Dat andere topic Lil ging inderdaad over de ori tank ruilen met ori verf voor een andere zonder verf omdat die meneer hem toch ging spuiten, maar dat heeft ie helaas niet gedaan. Ik ken meerdere mensen die hem een nette tank hebben aangeboden maar helaas. De hele nette ori patina tank is voor niks verloren gegaan.....ik heb er nog nachtmerries van soms....niet heel vaak meer gelukkig.
grote klappen, snel thuis
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Er is de afgelopen 20 jaar enorm veel kapotgerestaureerd. Eeuwig zonde.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Rome
honda ss50k3
- Contacteer:
Hier dan het eindproduct, jammer dat foto`s niet echt de candy kleur kunnen weergeven, ook saphhire blue word snel donkerder op een foto.

-
Rome
honda ss50k3
- Contacteer:
Helaas wisten ze toen niet dat ze hedendaags zo zeldzaam zouden worden.
-
NIX
- chaly addict
Jawel, waren gewoon lui voor wie het alleen maar goed was als het beter dan nieuw was. Basis boeide niet, of erger: die moest ook al zo goed mogelijk zijn.
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec - Locatie: Leiden
De lui die het andersom niet boeide hebben ook een hoop verzaagd...heb ik ook wel spijt van !
Hop hop gas dr op
-
Rome
honda ss50k3
- Contacteer:
Originele tankjes in mijn tijd werden gewoon paars, roze of geel met een chocomel logo erop gespoten.. dat was stoer, een origineel tankje niet. Iedereen wist ook van wie die honda dan ook was, als je langs reed op de Biltstraat in Utrecht bij discotheek Image zag je meteen wie er binnen waren. Daar stonden zeker elke Zaterdag 20 ss,cd, en ctjes op een rij. Iedereen maakte van hun ss, cd of Ctje een eigen kunstwerk, en creeërde zijn eigen indentiteit.
Dat was natuurlijk in de jaren 80, en toen waren de ssjes nog niet zo oud als nu, maar wel oud genoeg om te verkappen.
Nu kun je ze vervloeken, maar het was gewoon die tijd, en ik denk er nog met weemoed aan terug!
Ik reed met een roze duitse helm en stofbril op een 70cc ceetje met sixband stuur vastgeschroeft met parkers.
Hondadagen over de snelweg, begeleid door politie, dat kan niet meer tegenwoordig!
Dat was natuurlijk in de jaren 80, en toen waren de ssjes nog niet zo oud als nu, maar wel oud genoeg om te verkappen.
Nu kun je ze vervloeken, maar het was gewoon die tijd, en ik denk er nog met weemoed aan terug!
Ik reed met een roze duitse helm en stofbril op een 70cc ceetje met sixband stuur vastgeschroeft met parkers.
Hondadagen over de snelweg, begeleid door politie, dat kan niet meer tegenwoordig!
aah je ben er nog een van toen. jaah dat gaat allemaal niet meer nee. het is nu helm op en geen fratsen.
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
-
ildert
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50
Ik ben ook van die tijd en uit het gooi en wij keken ook nergens naar toen. Nu maakt het me ook niet altijd wat uit, maar die henk deed het er om. Wat een soepkut, pardon my french.
grote klappen, snel thuis
welnee joh, die henk was gewoon de zoveelste verver, zoals er wel meer zijn, de een wat beter dan de ander. hij deed helemaal niks, en ook helemaal nergens om. hij verfde maar wat, en hij kon het zich permitteren. hij verziekt dit en een ander verziekt dat, dat hou je toch niet tegen, of je moet willen dat iedereen zo arm is dat niemand de luxe heeft om geld tegen dit soort zinloze dingen aan te smijten. dan ligt het weg te roesten, schiet ook niks op.
-
Rome
honda ss50k3
- Contacteer:
-
NIX
- chaly addict
We zijn geen 16 meer he?
Tankje ziet er inderdaad perfect uit.
Tankje ziet er inderdaad perfect uit.