mijn c50 project! orgineel (niks voor mij maar ja whaha)

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
arnold-d
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax

Bericht door arnold-d »

waarom je andere topic closed?
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Hee Niek, Bouw effe lekker door in paats van achter die kast te zitten...
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Niekjes
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Niekjes »

Ì`m waiting for parts for my flattrack....!!!
NIET LULLEN MAAR SPELEN!!!
Niekjes
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Niekjes »

arnold-d schreef:waarom je andere topic closed?
Ik weet het ook niet... :cry:
chaly-dude
chaly's angel
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

Niekjes schreef:
arnold-d schreef:waarom je andere topic closed?
Ik weet het ook niet... :cry:
had je 2 topics?

mag volgens de regels maar 1 topic met al je brommers in de Plofpony galerij.

en even over je Poll: wel zelfbouw brommers of niet ?
Want als je een nieuwe uitlaat voor je brommer koopt, of je koopt nieuwe velgjes? Vind je het het dan óók een zelfbouw?
baki
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door baki »

Niekjes schreef:komt een vierkant plaatje op met een gat midden onderaan en daar een led koplampje in en als achterlicht komt in het kontje een plaatje met allemaal gaatjes(laser gesneden)met de tekst FUCK YOU
ik vind het wel een tof ding maar dit zou het echt verneuken. bouw er een grote koplamp op met de teller in het huis, bijv. van een chaly.

wat ga je trouwens met de kleuren doen? blijven die velgen en het stuur blauw?
ZBRRRR
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door ZBRRRR »

baki schreef:
Niekjes schreef:komt een vierkant plaatje op met een gat midden onderaan en daar een led koplampje in en als achterlicht komt in het kontje een plaatje met allemaal gaatjes(laser gesneden)met de tekst FUCK YOU
ik vind het wel een tof ding maar dit zou het echt verneuken. bouw er een grote koplamp op met de teller in het huis, bijv. van een chaly.

wat ga je trouwens met de kleuren doen? blijven die velgen en het stuur blauw?
Vind ik ook, zou echt zonde zijn voor zo'n veelbelovend project... Zou bij deze stijl zelfs helemaal geen teller doen, hooguit een centrale toerenteller. En een vrij laag gemonteerd plat rond koplampje, gewoon ori SS of nog een iets kleinere diameter. En koplamprand en velgen ook zwart powdercoated, goede groffe banden (zoals huidige Triumph Scrambler, maar dan iets dat past) met witte letters... Maar ieder zijn smaak! :)
RobHonda
The 4T-MSB is my life!

Bericht door RobHonda »

jongens waar zijn we nou mee bezig in dit topic...
precies wat eric zegt straks word hier weer een verbod gelegt op het posten in dit plofpony topics terwijl ik het zo leuk vind..
niekjes vraagt om de mening van mensen over zijn bike die word gegeven op een wat minder subtiele manier maar dat is toch geen reden om meteen alles af te zeiken
niekjes je bent erg goed bezig.. begint gaaf te worden als ik kijk naar je voorbeeld dan denk ik dat een subtiele ronde koplamp erg goed zou staan en ik zou het leuk vinden iets met ledjes op de achterkant maar ik hou niet zo van teksten (persoonlijk)
verder zou ik de blauwe velgen een andere kleur maken, zo haal je een beetje het oldschool effect weg en ga je inderdaad meer richting modernere derbi's
ik vind het kontje wat vierkant ogen en ik zou nog wel iets van een voorspatbord monteren en je bent naar mijn menign helemaal goed bezig
zeker een gaaf projectje enne heb je meer foto's van die ss die hier eerder werd gepost?
SBloke
4T-MSB regular
Bezit: BMW R1100GS

Bericht door SBloke »

Hij doet mij ergens denken aan de XL van Niels (of was het Jonas). Een van die twee Belgen althans. Ook met zo'n kontje en en vrij stevige voorvork.

Goed, het is niet geheel mijn smaak, maar ik ben wel zeer benieuwd naar het resultaat.
~Bovenstaande is mijn mening en hoeft niet op waarheid of werkelijkheid gestoeld te zijn.~

MU!
Niekjes
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Niekjes »

kijk dat zijn betere berichtjes jah!!! hebben jullie een foto van die xl???

groeten niek
Niekjes
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Niekjes »

zo mensen inmiddels mijn achterveertjes binnen(immi ohlins) en me dubbele koplamp!!(toch maar daar voor gekozen) en me rvs buis+lasbochten dus ik kan weer beunen! tank ligt bij de spuiter(kon ik gratis laten doen bmw metallic oranje met matzwarte streep)frame gaat over 2 weken naar de poedercoater en mijn achterbrugje ook(ook gratis en in de kleur matzwart) en dan later ergens nog kroonplaten cnc uitfreezen
Chappy
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Chappy »

Ziet er al goed uit :wink: Dubbele koplamp zal er inderdaad mooi op staan, naar mijn mening mooier dan een plaat. Alleen een FUCK YOU achterlicht zal, naar mijn idee, minder staan.

Maar verder, succes!
Afbeelding
Niekjes
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Niekjes »

jah komt nu gewoon een streepje van ledjes te zitten lekker makelijk!
Niekjes
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Niekjes »

mensen ik heb ook weer een appart ding gekocht!!! whaha deze keer geen honda maar een MAICO uit 1939 VETTE SHIT!!!!
Plaats reactie