Gr. Wim.
Lils Bandentopic
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968 - Locatie: Casteren
Re: Lils Bandentopic
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!
Ik ga af op de pijl die erop staat, voorband zit idd vetkeerd om...... jij gelijk, wij onze rust
Eat shit and die..........
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968 - Locatie: Casteren
Waar je t plaatje pakte natuurlijk
Gr. Wim.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
Link naar mijn Honda's:
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Hee lullo, omdat jij je huiswerk niet wil doen ga ik dat nog niet voor je uitzoeken, dat zoek je mooi zelf maar uit.
edit: Luiwammes, zet je hoed met ezelsoren maar vast op om een week in de hoek te gaan staan.:

edit: Luiwammes, zet je hoed met ezelsoren maar vast op om een week in de hoek te gaan staan.:

allereerst, ik had toen mn huiswerk gedaan en jij niet.
en bij dat enfieldfilmpje kon ik geen pijltjes of bandenmerk ontwaren, dus daar houdt het dan ook op.
en wat is er met dat vage plaatje? ik kan wel wat profiel zien maar alweer geen pijltjes of merknamen.
en bij dat enfieldfilmpje kon ik geen pijltjes of bandenmerk ontwaren, dus daar houdt het dan ook op.
en wat is er met dat vage plaatje? ik kan wel wat profiel zien maar alweer geen pijltjes of merknamen.
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!
Blaat blaat blaat.
Sluiten en doorgaan met leven ..
.......
Sluiten en doorgaan met leven ..
.......
dit is het lils bandentopic, speciaal hiervoor in het leven geroepen, en niet door mij. je hoeft dit topic niet te lezen he gonzo, zoek het dan ook niet op.
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!
Topic was sl op sterven na dood, jij jaagt hier weer leven in door de discussie die er al is geweest weer op te rakelen. Aandacht tekort?
die discussie is nooit afgemaakt. en ook is er gezegd dat alle bandenpraat voortaan naar dit topic toe moest dus dit topic gaat nooit dood. tenzij we dr een keer voor eens en voor altijd uit komen hoe het zit, maar daar is de materie niet concreet genoeg voor.
- nielspbr
- Mr Kockengen
Lillo, dikke faal jonguh.
Dat plaatje komt uit een officieel filmpje van het bandenmerk wat je in het plaatje ziet staan.
ps. FYI deestone is een thaise kopie van dat bandenmerk. Wonderbaarlijk wat je met een beetje google in een paar minuten boven water kunt halen. Je digitale kundigheid valt me behoorlijk tegen voor iemand met zoveel praatjes.
Dat plaatje komt uit een officieel filmpje van het bandenmerk wat je in het plaatje ziet staan.
ps. FYI deestone is een thaise kopie van dat bandenmerk. Wonderbaarlijk wat je met een beetje google in een paar minuten boven water kunt halen. Je digitale kundigheid valt me behoorlijk tegen voor iemand met zoveel praatjes.
ach, michelin staat op het plaatje, ik zat het merkje te zoeken op de banden.
deestone moet ik van zeggen dat de kwaliteit me anders is gebleken dan michelin, het rubber van binnenbanden lijkt minder elastisch en makkelijker te scheuren, bijv. als het dubbelgevouwen zit, of aanhechting bij het ventiel. ik vermijd deestone als het maar effe kan.
google gebruik ik niet, maar duckduckgo is prima, als ik maar wist wat ik eigenlijk zoeken moet.
en verders; stroman
deestone moet ik van zeggen dat de kwaliteit me anders is gebleken dan michelin, het rubber van binnenbanden lijkt minder elastisch en makkelijker te scheuren, bijv. als het dubbelgevouwen zit, of aanhechting bij het ventiel. ik vermijd deestone als het maar effe kan.
google gebruik ik niet, maar duckduckgo is prima, als ik maar wist wat ik eigenlijk zoeken moet.
en verders; stroman
- nielspbr
- Mr Kockengen
Hup in je hoek, kan je oefenen met zoeken.
och, blij als een kind omdat ik idd het merkje over het hoofd gezien heb. maar ga ook maar terug in je hoek want jouw vage plaatje verklaart ook nog steeds niks over het nut van het omgekeerde profiel. ik vraag me zelfs af of je werkelijk iets verduidelijkends hebt gevonden wat de moeite van het vermelden waard zou zijn, want dan zou je het wel gedeeld hebben voor het algemeen belang. dat is iig wat ik zal doen mocht ik ooit iets vinden.