Kleine vragen topic
-
jappexe
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: CB50j
Re: Kleine vragen topic
welke sproeier (maat schroefdraad) zit er in een Sheng Wey 16mm carb?
een gashendel kent 10 standen: alles of niets
-
justinvos
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50-H (1971)
Honda CD50-H (1972)
Honda C50 (1981)
Stuk schoot dat volgend jaar weer een nette C50-H moet worden. x2 - Locatie: Bunnik
meestal m4jappexe schreef:welke sproeier (maat schroefdraad) zit er in een Sheng Wey 16mm carb?
"Je moet niet denken, denken moet je aan koeien overlaten!"
-
Kaaskabouter
- Bezit: Honda CB50J
Honda CB50J
Honda PS50
Honda C50 OT
Puch Maxi Viertakt
Jincheng Singa Tweetakt
Peugeot XPS Viertakt
Tomos 4L
John (van de CD50 buffel) reageert niet op PM's die ik hem stuur. Misschien kent iemand hem persoonlijk en weet hoe ik met hem in contact kan komen?
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
viewtopic.php?f=8&t=27875Kaaskabouter schreef:John (van de CD50 buffel) reageert niet op PM's die ik hem stuur. Misschien kent iemand hem persoonlijk en weet hoe ik met hem in contact kan komen?
Tijd dat John iets van zich laat horen denk ik..
-
Kaaskabouter
- Bezit: Honda CB50J
Honda CB50J
Honda PS50
Honda C50 OT
Puch Maxi Viertakt
Jincheng Singa Tweetakt
Peugeot XPS Viertakt
Tomos 4L
Hm vervelend dit. Hee Ciebie, weet jij waar ik aan een toerenteller van een CB50F kan komen? (dus eentje met een hoger toerenbereik)
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
ebay, of een andere verkoop site lijkt mij
-
honda sleutelaar
- 4T-MSB addict
- Bezit: Ontelbaar!
Misschien een domme vraag, maar ik verbaas me altijd over mensen die een brommer/motor/auto, zeg maar een motorvoertuig te koop aanbieden of op internet zetten en hun kenteken plaat afplakken of wat dan ook.
De enigste reden die bij mij naar boven komt is dat de eigenaar of het voertuig iets te verbergen hebben.
Wat is volgens jullie de reden dat mensen dit doen?
De enigste reden die bij mij naar boven komt is dat de eigenaar of het voertuig iets te verbergen hebben.
Ctjes for life and SSjes after for ever.
In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.
In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.
-
Jossvdijk
- 4T-MSB regular
- Bezit: SS50Z
Om de persoonsgegevens
Kan je dan echt het adres van iemand opzoeken?
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
- fs1tom
- 4T-MSB addict
- Bezit: Bamimotorgorilla
- Contacteer:
Leg uit?Jossvdijk schreef:Om de persoonsgegevens
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
-
jappexe
- Bezit: CB50j
Ik zoek een XR100 nokkenas voor m'n CB'tje. Heb er misschien eentje gevonden, maar maakt het uit wat het bouwjaar van de XR100 waar die uitkomt is?
een gashendel kent 10 standen: alles of niets
Misschien omdat je de datum tenaamstelling op kunt zoeken.honda sleutelaar schreef:Misschien een domme vraag, maar ik verbaas me altijd over mensen die een brommer/motor/auto, zeg maar een motorvoertuig te koop aanbieden of op internet zetten en hun kenteken plaat afplakken of wat dan ook.
Als zo'n voertuig net een weekje op iemands naam staat is het verdacht natuurlijk. Verdacht in de zin van, waarom doet hij hem na een week alweer weg.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Jurrien schreef:Misschien omdat je de datum tenaamstelling op kunt zoeken.honda sleutelaar schreef:Misschien een domme vraag, maar ik verbaas me altijd over mensen die een brommer/motor/auto, zeg maar een motorvoertuig te koop aanbieden of op internet zetten en hun kenteken plaat afplakken of wat dan ook.
Als zo'n voertuig net een weekje op iemands naam staat is het verdacht natuurlijk. Verdacht in de zin van, waarom doet hij hem na een week alweer weg.
wat dachten jullie van voertuig te klonen.
maar dan hebben ze ook een frame nummer nodig. dus ze komen op bezoek noteren het frame nummer tijdens de verkoop zit het plakkertje waarschijnlijk niet op het kenteken. dus dat nummer hebben ze ook. en volgens mij zijn de rest van de data wel via de rdw site te verkrijgen.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
Erik..
- Official HVN procrastinator
Nu de chaly weer redelijk boekt ben ik me geestelijk aan het voorbereiden op de volgende stap: vervangen van de slappe standaard vering.
Voor heb ik een superslappe jincheng hydrovork. Dat was al een verbetering t.o.v. mijn vorige std vork, want die was krom. Maar deze is erg slap. Kun je die zelf stugger krijgen?
En achter is het helemaal een drama. Wat zijn goedkope alternatieven? Ik hou niet van blingbling tuning schokbrekers, want de rest van mijn chaly is pauper.
Voor heb ik een superslappe jincheng hydrovork. Dat was al een verbetering t.o.v. mijn vorige std vork, want die was krom. Maar deze is erg slap. Kun je die zelf stugger krijgen?
En achter is het helemaal een drama. Wat zijn goedkope alternatieven? Ik hou niet van blingbling tuning schokbrekers, want de rest van mijn chaly is pauper.

- fs1tom
- 4T-MSB addict
- Bezit: Bamimotorgorilla
- Contacteer:
Als je een kenteken gaat klonen, wat maakt het dan uit of het kenteken niet zichtbaar is op marktplaats o.i.d.? Als je een blauwe BMW 5-serie wilt klonen ,maakt het toch geen zak uit of je er eentje pakt waarvan het kenteken op de foto niet zichtbaar is, of eentje waar het wel zo is?butt head schreef:Jurrien schreef:Misschien omdat je de datum tenaamstelling op kunt zoeken.honda sleutelaar schreef:Misschien een domme vraag, maar ik verbaas me altijd over mensen die een brommer/motor/auto, zeg maar een motorvoertuig te koop aanbieden of op internet zetten en hun kenteken plaat afplakken of wat dan ook.
wat dachten jullie van voertuig te klonen.
maar dan hebben ze ook een frame nummer nodig. dus ze komen op bezoek noteren het frame nummer tijdens de verkoop zit het plakkertje waarschijnlijk niet op het kenteken. dus dat nummer hebben ze ook. en volgens mij zijn de rest van de data wel via de rdw site te verkrijgen.
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos