Denk ik ook, heb hem hier en op MP al tekoop geziengijsco schreef:zozo
of ik ook altijd update als ik een nieuw ventieldopje aanschaf? mwaah
ne
maar die stofzuig-design maakt mooie klere herrie
Mijn Jincheng Dx
-
bordeaux
ach dat buurjongetje van jou is gewoon jaloers omdat hij geen kwaliteitspijp heeft.. maar 'n verroeste motorsport.bordeaux schreef:sorry hoor, maar dit is echt prima geluidjegijsco schreef:zozo
ne
-
bordeaux
roow schreef:Denk ik ook, heb hem hier en op MP al tekoop geziengijsco schreef:zozo
ne
? NERD, ik wil gewoon bovenlangs... daarom staat hij te koop, als je geen intresse hebt, hou je lelijke bek gewoon dicht....
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
fuck gast? daan geerdink?carley,? hele lieve mensjes maar eehm.. joost is anders dan daan..SBP schreef:daan geerdink dat ben jij toch?bordeaux schreef:Daan? wie is dat?Dezelfde Jasper schreef:Wat voor uitlaat heb je nu dan Daan?
zoja, doe dan de groeten aan carley van mij!
laten we zeggen dat joost 't niet zo heeft met typpetjes als carley.
-
bordeaux
hahaha, ik heb vandaag op school gevraagd aan meisje uit mijn klas,en die kent carley, daan was idd daansinga maar is toen gekickt. zijn singa staat nog steeds bij ons op school dus zal hem nog wel hebben.BasC50 schreef:fuck gast? daan geerdink?carley,? hele lieve mensjes maar eehm.. joost is anders dan daan..SBP schreef:daan geerdink dat ben jij toch?bordeaux schreef:Daan? wie is dat?Dezelfde Jasper schreef:Wat voor uitlaat heb je nu dan Daan?
carley is echt een sletjebordeaux schreef:hahaha, ik heb vandaag op school gevraagd aan meisje uit mijn klas,en die kent carley, daan was idd daansinga maar is toen gekickt. zijn singa staat nog steeds bij ons op school dus zal hem nog wel hebben.BasC50 schreef:fuck gast? daan geerdink?carley,? hele lieve mensjes maar eehm.. joost is anders dan daan..SBP schreef:daan geerdink dat ben jij toch?bordeaux schreef:Daan? wie is dat?Dezelfde Jasper schreef:Wat voor uitlaat heb je nu dan Daan?
geen vakantie? zeker luzac?
pwoap pwoap pwaaaap
-
bordeaux
ja zit idd op luzac enschedeSBP schreef:carley is echt een sletjebordeaux schreef:hahaha, ik heb vandaag op school gevraagd aan meisje uit mijn klas,en die kent carley, daan was idd daansinga maar is toen gekickt. zijn singa staat nog steeds bij ons op school dus zal hem nog wel hebben.BasC50 schreef:fuck gast? daan geerdink?carley,? hele lieve mensjes maar eehm.. joost is anders dan daan..SBP schreef:daan geerdink dat ben jij toch?bordeaux schreef: Daan? wie is dat?
geen vakantie? zeker luzac?
en die carley is absolujut geen sletje
-
jasperdax
-
jasperdax