Ingevouwen SS50Z niet meer te redden!
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit - Locatie: Leimuiden
Re: Ingevouwen SS50Z niet meer te redden!
Hoe het is gebeurd stond al in de klagbak maargoed nogmaals:
Vanuit alphen heb je een kut parallelweg waardoor je verblind wordt door de tegenligger. Daar reed ik.
En toen moest ik rechtdoor naar Rijnsaterwoude maar er kwam een auto aan. Had ik niet gezien dus ik reed
door over de haaientanden en toen was die auto daar opeens. En omdat ik dus door de haaientanden reed was het
mijn schuld en krijg ik geen cent van de verzekering. Zelf had ik dezelfde avond wel last van mn been maar daar kan
ik ongeveer alles weer mee en alleen mn pols doet nog wat pijn maar kan ik verder ook alles mee. Dus ik ben eigenlijk
geheel ongedeerd.
Verder heb ik gister met Thom mn SS uit elkaar getrokken en tja dan kom je niet zo een fijn dingen tegen. Wat vernieuwd moet worden:
- Frame (kentekenloze kopen en iets met nummers rommelen of helemaal niet rommelen en gewoon kenteken erop plakken en miss ooit nog als motor keuren)
- Achterbrug (Ook echt goed krom en beschadigd)
- Voorvork (Waarschijnlijk al geregeld)
- Spatborden (Helemaal vervouwen)
- Uitlaat (Ingedeukt en wel, zou ik nog kunnen verkopen als voorbocht en losse demper ofzoiets)
- Tank (Ga ik met Thom nog proberen uit te deuken door 8 bar in de tank te pompen.)
- Wielen moet ik nog even kijken, achter ziet er nog netjes uit en voor is 1 spaak verbogen maar die kan ik ook vervangen en weer laten richten
- Steppebalk en standaard (krom en afgebroken)
- Schakelpedaaltje (Afgebroken)
- Achterveren (Echt goed krom!)
Das dus een aardige waslijst. Ik zal al minder naar de kroeg gaan en vragen of ik meer kan werken. Dan kan ik nog een beetje geld eruit slepen want mn bankrekening was ook niet voorbereid op dit.. Ik denk dat ik doorspaar en een ss50 projectje koop ofzo. Dat is goedkoop en heb ik bijna alle onderdelen plus extra's
Als die het weer doet zal ik in ieder geval een mooi ritje plus feestje organiseren!
Vanuit alphen heb je een kut parallelweg waardoor je verblind wordt door de tegenligger. Daar reed ik.
En toen moest ik rechtdoor naar Rijnsaterwoude maar er kwam een auto aan. Had ik niet gezien dus ik reed
door over de haaientanden en toen was die auto daar opeens. En omdat ik dus door de haaientanden reed was het
mijn schuld en krijg ik geen cent van de verzekering. Zelf had ik dezelfde avond wel last van mn been maar daar kan
ik ongeveer alles weer mee en alleen mn pols doet nog wat pijn maar kan ik verder ook alles mee. Dus ik ben eigenlijk
geheel ongedeerd.
Verder heb ik gister met Thom mn SS uit elkaar getrokken en tja dan kom je niet zo een fijn dingen tegen. Wat vernieuwd moet worden:
- Frame (kentekenloze kopen en iets met nummers rommelen of helemaal niet rommelen en gewoon kenteken erop plakken en miss ooit nog als motor keuren)
- Achterbrug (Ook echt goed krom en beschadigd)
- Voorvork (Waarschijnlijk al geregeld)
- Spatborden (Helemaal vervouwen)
- Uitlaat (Ingedeukt en wel, zou ik nog kunnen verkopen als voorbocht en losse demper ofzoiets)
- Tank (Ga ik met Thom nog proberen uit te deuken door 8 bar in de tank te pompen.)
- Wielen moet ik nog even kijken, achter ziet er nog netjes uit en voor is 1 spaak verbogen maar die kan ik ook vervangen en weer laten richten
- Steppebalk en standaard (krom en afgebroken)
- Schakelpedaaltje (Afgebroken)
- Achterveren (Echt goed krom!)
Das dus een aardige waslijst. Ik zal al minder naar de kroeg gaan en vragen of ik meer kan werken. Dan kan ik nog een beetje geld eruit slepen want mn bankrekening was ook niet voorbereid op dit.. Ik denk dat ik doorspaar en een ss50 projectje koop ofzo. Dat is goedkoop en heb ik bijna alle onderdelen plus extra's
Als die het weer doet zal ik in ieder geval een mooi ritje plus feestje organiseren!
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
-
Nicoscub
- bamilover
- Bezit: Honda c90 p.i.p.
Honda c50lac
Honda c90 OT
Honda z50j2 p.i.p. - Locatie: Zoetermeer
- Contacteer:
Ik heb nog een voorwiel van een c50, ik weet niet of die hetzelfde is als voor een ss50 maar als dat zo is dan mag je die hebben voor de verzendkosten!Saik0 schreef:Als we nou met zijn allen onderdelen doneren dan kan hij misschien wat eerder rijden! Maak eens een lijstje met wat je allemaal nodig gaat hebben?
Grtz Nicoscub
Als je het koud hebt, ga dan in de hoek staan............. Daar is het 90°
https://www.nicovanstrien.nl

-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Mooi zuur inderdaad.
Mocht je het willen proberen met druk in je tank. Zorg dan wel dat ie ''ingeklemt'' zit.
Anders ''buigt'' ie uit elkaar en issie opeens een stuk breder...
Frame denk ik niet dat je nog recht krijgt.
Achterbrugjes zijn doorgaans redelijk goed te buigen.
Wel klote man.
Mocht je het willen proberen met druk in je tank. Zorg dan wel dat ie ''ingeklemt'' zit.
Anders ''buigt'' ie uit elkaar en issie opeens een stuk breder...
Frame denk ik niet dat je nog recht krijgt.
Achterbrugjes zijn doorgaans redelijk goed te buigen.
Wel klote man.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
jeroenhonda
- 4T-MSB regular
- Bezit: Chaly en monkey z50j1
Als je dit ding nou koopt http://link.marktplaats.nl/502185438, beetje zeuren dan neem je dat ding voor 200 euro mee.
Wat je nodig hebt zet je over en de rest verkoop je weer, dan hoeft het allemaal niet zoveel te kosten.
Succes ermee
Wat je nodig hebt zet je over en de rest verkoop je weer, dan hoeft het allemaal niet zoveel te kosten.
Succes ermee
-
Nicoscub
- bamilover
- Bezit: Honda c90 p.i.p.
Honda c50lac
Honda c90 OT
Honda z50j2 p.i.p. - Locatie: Zoetermeer
- Contacteer:
Dat is idd een mooi project om alles over te zettenjeroenhonda schreef:Als je dit ding nou koopt http://link.marktplaats.nl/502185438, beetje zeuren dan neem je dat ding voor 200 euro mee.
Succes ermee
Als je het koud hebt, ga dan in de hoek staan............. Daar is het 90°

-
FJC
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda SS50
echt kut man, ik vond jouw ss één van de mooisten van het board
Als je die uitlaat kwijt wil, dan heb ik nog wel interrese...
Don't mess with the SS
-
EllesD
- Bezit: Skyteam PBR
Hij was zo mooi. Echt enorm zonde. Maar ben blij dat jijzelf niet te veel schade hebt geleden... Dat is het belangrijkst natuurlijk!
volgens mij moet zo'n c wiel passen alleen moet je wel de remmerij van een ss50 dr in doen...Ik heb nog een voorwiel van een c50, ik weet niet of die hetzelfde is als voor een ss50 maar als dat zo is dan mag je die hebben voor de verzendkosten!
Grtz Nicoscub
volgens
dus het deel van de naaf wat je er uit kan halen ( ankeplaat ofzoiets, naam kwijt
dit kan ik niet 100 procent zeggen omdat ik het zelf niet heb geprobeerd bij mijn c en ss maar dat is mij wel verteld...
-
_denniiss_
- Bezit: Honda CB50F
Honda CB50J - Locatie: Leuven (België)
- Contacteer:
wow.. moet nogal een impact geweest zijn aan die voorvork te zien
al goed dat jij niet te erg getroffen bent man.. succes met de wederopbouw van je SS!
al goed dat jij niet te erg getroffen bent man.. succes met de wederopbouw van je SS!
-
RobHonda
- The 4T-MSB is my life!
Hee Lejon dat ziet er mooi kut uit zeg! Godverdomme!
Ik weet niet maar dit lijkt me wel een mooie optie om de boel weer rijdend te krijgen. Verkoop je de overige onderdeeltjes los en je kan voor een goeie 100 euro weer de weg op.
Ik weet niet maar dit lijkt me wel een mooie optie om de boel weer rijdend te krijgen. Verkoop je de overige onderdeeltjes los en je kan voor een goeie 100 euro weer de weg op.
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
Heb al geboden. Maar moet binnenkort nog met school op vakantie dus zo rijk ben ik niet! Dus miss eerst maar wat dingetjes verkopen enzo!
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
Hoeveel bied je ervoor. Hij was ooit 300 euro nieuwprijs en nog voor 100 euro bij een winkel laten aanpassen voor een ss50.FJC schreef:echt kut man, ik vond jouw ss één van de mooisten van het board
1 demper is gedeukt de andere is nog mooi. Ook op de voorbuis zit een deukje. Dus je moet maar even kijken of je hem wilt hoeft niet veel te kosten.
-
FJC
- Bezit: Honda SS50
PBLejon schreef:Hoeveel bied je ervoor. Hij was ooit 300 euro nieuwprijs en nog voor 100 euro bij een winkel laten aanpassen voor een ss50.FJC schreef:echt kut man, ik vond jouw ss één van de mooisten van het board
1 demper is gedeukt de andere is nog mooi. Ook op de voorbuis zit een deukje. Dus je moet maar even kijken of je hem wilt hoeft niet veel te kosten.
Don't mess with the SS