ik ben van plan om eerst mn ouders op te zoeken ergens in limburg. weet nog niet of ik dat voor of na vise ga doen..Kippenverver schreef:Rij je met de S-über-rit mee?
ik zie je wel in vise
ik ben van plan om eerst mn ouders op te zoeken ergens in limburg. weet nog niet of ik dat voor of na vise ga doen..Kippenverver schreef:Rij je met de S-über-rit mee?
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
dan kan joost savonds niet die lijpe belgen op zwaar op gevoerde lekkende daxjes voor bij zien flammenniek is ik schreef:uhm ook prima, waar is dat? dus zaterdag avond allemaal naar toni macaroni?
denk nou toch eens positief !butt head schreef:dan kan joost savonds niet die lijpe belgen op zwaar op gevoerde lekkende daxjes voor bij zien flammenniek is ik schreef:uhm ook prima, waar is dat? dus zaterdag avond allemaal naar toni macaroni?
ik vond het tussen die belgen ook niet verkeerd andersniek is ik schreef:denk nou toch eens positief !butt head schreef:dan kan joost savonds niet die lijpe belgen op zwaar op gevoerde lekkende daxjes voor bij zien flammenniek is ik schreef:uhm ook prima, waar is dat? dus zaterdag avond allemaal naar toni macaroni?
word gewoon mooi!
XL50deSeauje schreef:Westcoast, ik zit in een dubio, wou eigenlijk woensdag richting frankrijk toeren, maar vise/bosbrand is ook wel weer is leuk....
Wie o wie?