als je je 50 cc scooter / brommer goed in rijd kan hij makkelijk 60 gaan lopen, na verloop van tijd zonder enkele aanpassing, om gezeik te voor komen is het zo geregeldniek is ik schreef:jos123 schreef:http://www.om.nl/onderwerpen/boetebase/ ... 115#keuzes daar kan je de bedragen zien.
jullie hebben een boete gehad voor 55 kmph ..... :S vreemd als ze schrijven vanaf 60...
Dat zeg ik dus, soort gedoog beleid. Meestal gaan ze pas schrijven vanaf zestig... maar ze kunnen schrijven zodra je harder gaat als 45(met de correctie)...
Aangehouden -> Rollerbank
Re: Aangehouden -> Rollerbank
dat is 1 officele waarschuwing, bij de 3e in 2 en half jaar tijd gaat hij de pers in..jos123 schreef:reken op 200 euro ofzoBangbrosbode schreef:Wat zijn nou precies de boetes tegenwoordig? Ik rijd met 70cc en heb een top van +- 80, hoe hoog zal de boete zijn, mocht ik ooit op de rollerbank moeten.
80 word gedaan door officier van justitie, en tegenwoordig kan het je ook een punt kosten..
-
thijsperdok
- 4T-MSB addict
Het klopt allemaal wel wat er gedaan is. Alleen agent Brinkhuizen zoekt net zo lang tot hij iets vind waar hij een bekeuring voor kan geven. Dus we hadden gewoon pech.
Maar ik heb schade, aan mij band een slijtplek door die rollerbank. Nu moet ik een brief schrijven om een nieuwe te krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips voor mij? Ik neem sowieso even contact op met de politie, om te vragen hoe het precies moet.
Maar ik heb schade, aan mij band een slijtplek door die rollerbank. Nu moet ik een brief schrijven om een nieuwe te krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of tips voor mij? Ik neem sowieso even contact op met de politie, om te vragen hoe het precies moet.
ja niet, mensen leggen je 100 x wat uit maar je luisterd niet, je had bij de test moeten zijn! Nu heb je geen bewijs, je kan gewoon zelf hebben gedaan uit eerwraak ofzo..thijsperdok schreef:Het klopt allemaal wel wat er gedaan is. Alleen agent Brinkhuizen zoekt net zo lang tot hij iets vind waar hij een bekeuring voor kan geven. Dus we hadden gewoon pech.
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
zoals ik het begrepen heb, heeft die lulhannes bij de politie dat ding op de rollerbank geflikkert toen ze er niet bij waren... hij heeft niet op thijs gewacht, zodat hij ook gelijk het blok kon slopen (borgmoertje)
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
-
thijsperdok
- 4T-MSB addict
Doe niet zo moeilijk man. Die agent heeft zelf toegegeven dat hij die slijtplek er zelf op heeft gemaakt. Hij heeft er foto's van gemaakt. En hij deed er helemaal niet moeilijk over, ze zijn er voor verzekerd. Die motorschade gaat wel moeilijk worden, want hij zei dat ie er niks aan had gedaan. Dus niks eerwraak, die agent heeft het zelf gedaan en toegegeven dat ie het zelf heeft gedaan.Baron schreef:ja niet, mensen leggen je 100 x wat uit maar je luisterd niet, je had bij de test moeten zijn! Nu heb je geen bewijs, je kan gewoon zelf hebben gedaan uit eerwraak ofzo..thijsperdok schreef:Het klopt allemaal wel wat er gedaan is. Alleen agent Brinkhuizen zoekt net zo lang tot hij iets vind waar hij een bekeuring voor kan geven. Dus we hadden gewoon pech.
-
thijsperdok
- 4T-MSB addict
Ze hebben ook nooit tegen mij gezegd dat ik er bij kon zijn. Die dingen zouden op de rollerbank gezet worden en als ze klaar waren konden we ze ophalen.Monkeymadness schreef:zoals ik het begrepen heb, heeft die lulhannes bij de politie dat ding op de rollerbank geflikkert toen ze er niet bij waren... hij heeft niet op thijs gewacht, zodat hij ook gelijk het blok kon slopen (borgmoertje)
haha heb ik dit getypt, was zo heen dat ik niet eens meer weetBaron schreef:ja niet, mensen leggen je 100 x wat uit maar je luisterd niet, je had bij de test moeten zijn! Nu heb je geen bewijs, je kan gewoon zelf hebben gedaan uit eerwraak ofzo..thijsperdok schreef:Het klopt allemaal wel wat er gedaan is. Alleen agent Brinkhuizen zoekt net zo lang tot hij iets vind waar hij een bekeuring voor kan geven. Dus we hadden gewoon pech.
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
ha-ha dat kunnen wij natuurlijk niet weten. Alles wat je post kan tegen je gebruikt worden dus let opBaron schreef:haha heb ik dit getypt, was zo heen dat ik niet eens meer weetBaron schreef:ja niet, mensen leggen je 100 x wat uit maar je luisterd niet, je had bij de test moeten zijn! Nu heb je geen bewijs, je kan gewoon zelf hebben gedaan uit eerwraak ofzo..thijsperdok schreef:Het klopt allemaal wel wat er gedaan is. Alleen agent Brinkhuizen zoekt net zo lang tot hij iets vind waar hij een bekeuring voor kan geven. Dus we hadden gewoon pech.
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Ik ben vanmiddag ook op de rollerbank geweest, 63km/h kost mij 40 euro. Waren wel sympathieke gasten trouwens, ze wilden echt alles weten van m'n dax 
Ga heen en vereenvoudig u!
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
joost mensen die je geld afhandig maken zijn niet symphatiek.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
Ik heb ze slechter meegemaakt zeg maar.. En bovendien wist ik dat ik fout zat, dus dan gaan lopen zeiken dat politieagenten allemaal homo's zijn is ook zo zwak.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
ze zijn pas symphatiek als ze zeggen, niet meer doen jongeman.
Anders is het een nare man of vreselijke vent, dat zou jij moeten weten.
Anders is het een nare man of vreselijke vent, dat zou jij moeten weten.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
Honda SS50Z K3
Ohja, kut!
Het waren nare mannen en ze wilden m'n zuurverdiende geld, ik haat ze!
Het waren nare mannen en ze wilden m'n zuurverdiende geld, ik haat ze!
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige