Die CB staat me zeker aan, gave looks..
Welk zadel had je dr in het begin op staan? dat zwarte met rode striping? dacht even dat dat een F zadel was..
vette voorband overigens!
zadel wat er in het begin op zat is van een suzuki a50p, heb m nog steeds alleen het dekje is gescheurd_denniiss_ schreef:leuke brommerts!
Welk zadel had je dr in het begin op staan? dat zwarte met rode striping? dacht even dat dat een F zadel was..![]()

mocht t leer 10cm korter zijn zou ie nog mooier zijn imociebie schreef:zadel wat er in het begin op zat is van een suzuki a50p, heb m nog steeds alleen het dekje is gescheurd_denniiss_ schreef:leuke brommerts!
Welk zadel had je dr in het begin op staan? dat zwarte met rode striping? dacht even dat dat een F zadel was..![]()
voorbandje is hetzelfde als achterband, 2.75 michelin m45'spast nèt tussen het originele voorspatbord
waw klinkt lekker!ciebie schreef:kan ook zo zijn hoor, dacht dat die iets anders waren
setup..
47mm zuiger voor 50 kop, aangepast voor 65cc zeta kitje (tikt alleen nog ligt tegen de kop)
zit nu een 0.5mm stalen voetpakking onder, moet dus een 1mm voetpakking worden
+ 2 x 0.3mm kartonnen voetpakkingen
50 kop met aangepaste kanalen
xr80 nokkenas
xr80 5-bak
zelfgebakken cdi ontsteking
19mm Keihin carburateur
best wat vermogen, en een top van rond de 95 met een 14-45 vertanding

Onder het motto 'less is more' heb ik ze er maar afgehaald!_denniiss_ schreef:Heb je netjes opgelost zo
overigens, waarom geen pinkers?
Ik wil ook een Cee..![]()
werkelijk kwasi onvindbaar in België..maar toch blijkbaar nog nét niet zo onvindbaar als een cb50F

Heb je zeer mooi opgelost zo! goed bezigciebie schreef:Onder het motto 'less is more' heb ik ze er maar afgehaald!_denniiss_ schreef:Heb je netjes opgelost zo
overigens, waarom geen pinkers?
Ik wil ook een Cee..![]()
werkelijk kwasi onvindbaar in België..maar toch blijkbaar nog nét niet zo onvindbaar als een cb50Fvandaag het stuur afgemaakt en de knipperbevestiging achter ook maar even verwijderd
alleen nog wat blanke lak erover doen![]()