Hoe bedoel je?schwantz34 schreef:wat zit er achterop het zadel?
Alleen de spatborden een ander kleurtje, en de linker sticker vernieuwen, over de rest ben ik nog niet uit.k zou 'm zo laten, zo is een dax het mooist.
Hoe bedoel je?schwantz34 schreef:wat zit er achterop het zadel?
Alleen de spatborden een ander kleurtje, en de linker sticker vernieuwen, over de rest ben ik nog niet uit.k zou 'm zo laten, zo is een dax het mooist.
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Dat gaat echt niet elke dag voor mij, en dat zout overal...maarja, een brommer moet je gebruikenLejon schreef:Als je alles goed droog en schoon maakt is er toch niks aan de hand ?
Inderdaad, het rijdt wel goed door de sneeuw, maar toch ben ik aan het uitkijken naar de lente (en nog liefst de zomer).Kippenverver schreef:Dat wil ik niet beweren, maar ze ploegen wel heel mooi door, met die brede banden en relatief weinig koppel onderin.
Haha, Jij kan het weten he joost ^^stof schreef:Kippenverver schreef:Dat wil ik niet beweren, maar ze ploegen wel heel mooi door, met die brede banden en relatief weinig koppel onderin.Kippenverver schreef:Een CY is trouwens echt een perfect sneeuw-brommer heb ik gemerkt, super!
XL50deSeauje schreef:Wat een leuk initiatief! Daar ga ik zeker geen lid van worden!
XL50deSeauje schreef:Wat een leuk initiatief! Daar ga ik zeker geen lid van worden!