De vorige eigenaar zei dat hij hem ook op een CB had zitten, dus dat zou toch goed moeten zijn.

Als ik me niet vergis is dat een XR100 vervliegend vroegwiel.
Ik zou eerst de 2 ontbrekende magneten monteren, het magnetisch veld is niet in orde zo.keesie75 schreef:Dat dacht ik ook, maar volgens mij staat de nok ook helemaal anders.
Er zaten twee magneten in, de andere twee moest ik volgens de verkoper van mn 140 over schroeven. (Die zijn alleen voor het licht, toch?)
Wilde hem net nog even starten om te kijken of er geen vonkjes tussen de cp's te waren, maar langen dan 3 seconde bleef ie niet lopen..
Skypager schreef: Bij het aandraaien van de achteras van mijn Dax met trommelrem draai ik het wiel op slot. Ik kan de as dus niet strak aandraaien omdat dan de trommel op slot wordt gedraaid en het wiel niet meer draait. Wat doe ik verkeerd?
Iemand nog een idee?Skypager schreef: Nee, geen lagers vervangen. Had een lekke band dus heb de velghelfden (8 gaats met Monkey naven) wel uit elkaar gehaald. Zouden de bussen tussen de lagers misschien verzakt kunnen zijn ofzo? Ik hoor eigenlijk niets rammelen als ik aan het wiel draai.