Jurrien schreef:Ik zoek nog wel een computervoeding. Of iets anders moois wat 12 volt geeft.
[Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spullen
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle
- se7ven
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: 2x ss50 k3, 1x ss50 k1, bami: 3x 'monkey',1x jc knight
Hoeveel ampere heb je nodig?Jurrien schreef:*klopt*nielspbr schreef:*die leveren meer dan 12V.*
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/

Euh 4 of 5 ampere, als dat kan bij zo'n voeding? Ik had een computervoeding om draadbomen te controleren en zo de accu te ontzien, maar die heeft een kortsluiting niet overleefd.
-
Brommert
- 4T-MSB addict
- Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7 - Locatie: Tilburg
Ik heb nog wel een aantal computer voedingen liggen, ooit eens uit een aantal oude computers geschroefd die naar de stort gingen. Werkten op dat moment nog prima. Ik ga ze toch niet allemaal zelf gebruiken, dus je mag er best 1 gratis hebben. Leveren een ampère of 10 op de 12 Volt lijn.Jurrien schreef:Euh 4 of 5 ampere, als dat kan bij zo'n voeding? Ik had een computervoeding om draadbomen te controleren en zo de accu te ontzien, maar die heeft een kortsluiting niet overleefd.
Wel zelf nog even een weerstand over de 5 en 3.3 Volt lijn zetten anders gaan ie niet aan (alle lijnen dienen belast te zijn).
Laat maar wat weten als je interesse hebt, verzenden is mogelijk (tegen vergoeding van de verzendkosten natuurlijk).
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Groene draadje verbinden met een zwarte?
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Jurrien schreef:Euh 4 of 5 ampere, als dat kan bij zo'n voeding? Ik had een computervoeding om draadbomen te controleren en zo de accu te ontzien, maar die heeft een kortsluiting niet overleefd.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
*daarvoor hebben ze zekeringen uitgevonden*
Je hebt ook resetbare zekeringen, is wel zo makkelijk.
Vette shit!! Tilburg toch? Zou cool zijn als je hem wil opsturen, ik kom daar nooit.. Maak ik verzendkosten + iets voor de moeite overBrommert schreef:Ik heb nog wel een aantal computer voedingen liggen, ooit eens uit een aantal oude computers geschroefd die naar de stort gingen. Werkten op dat moment nog prima. Ik ga ze toch niet allemaal zelf gebruiken, dus je mag er best 1 gratis hebben. Leveren een ampère of 10 op de 12 Volt lijn.Jurrien schreef:Euh 4 of 5 ampere, als dat kan bij zo'n voeding? Ik had een computervoeding om draadbomen te controleren en zo de accu te ontzien, maar die heeft een kortsluiting niet overleefd.
Wel zelf nog even een weerstand over de 5 en 3.3 Volt lijn zetten anders gaan ie niet aan (alle lijnen dienen belast te zijn).
Laat maar wat weten als je interesse hebt, verzenden is mogelijk (tegen vergoeding van de verzendkosten natuurlijk).
Hij zei POEF. Kun je dat resetten?nielspbr schreef:*daarvoor hebben ze zekeringen uitgevonden*
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
POEF niet, maar er zijn wel zekeringsautomaten om te voorkomen dat je voeding poef zegt. (heb ik ergens in een zekeringpaneeltje zitten dat nog in een boot moet)
Ik heb vorig jaar een computervoeding gesloopt en daar zat ook een zekering in (glas)
(Ik had de gekleurde draden nodig
)
Ik heb vorig jaar een computervoeding gesloopt en daar zat ook een zekering in (glas)
(Ik had de gekleurde draden nodig
-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
heb nog een nieuwe draadloze router met een antene die je buiten op kan hangen te koop..
20euro je vriendje..
20euro je vriendje..
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
-
bart beekhuizen
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
- Contacteer:
heb je dan gratis internet?john schreef:heb nog een nieuwe draadloze router met een antene die je buiten op kan hangen te koop..
20euro je vriendje..

-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
als jij in de buurt ergens een speedtouch netwerk heb of een onbeveiligd netwerk welbart beekhuizen schreef:heb je dan gratis internet?john schreef:heb nog een nieuwe draadloze router met een antene die je buiten op kan hangen te koop..
20euro je vriendje..
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
- se7ven
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: 2x ss50 k3, 1x ss50 k1, bami: 3x 'monkey',1x jc knight
john schreef:als jij in de buurt ergens een speedtouch netwerk heb of een onbeveiligd netwerk welbart beekhuizen schreef:heb je dan gratis internet?john schreef:heb nog een nieuwe draadloze router met een antene die je buiten op kan hangen te koop..
20euro je vriendje..
In de buurt naar een web/WPA/WPA2 beveiligd net werk zoeken. Dan met een speciale linux distro op cd het even laten kraken. In 5 min tijd kan je zo elk beveiligd netwerk op...
Er is ook windows software.
Zelf op inet zoeken hoe en wat. Er staat genoeg uitleg op bijvoorbeeld Youtube.
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.