Skyteam Dax 140CC 'Tunings-look bakske' [UPDATE P. 9]
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
-
SjeesFiguur
- Frequent 4T-MSB visitor
-
SjeesFiguur
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
-
SjeesFiguur
-
SjeesFiguur
-
SjeesFiguur
Dat mag maar ik denk dat je dat niet wil weten, een Canon Powershot A550 (gebruikt voor de onderste foto's).Jurrien schreef:Hee Lars, mag ik weten welke camera je hebt?
De foto's hieronder zijn gemaakt door een vriend van me met een Canon EOS 40D (de nieuwste foto's) die oude met een Nikon D50 van een andere vriend.
Ja, ik ben dat 
-
SjeesFiguur
ach so,
vind die voorvork trouwens wel net van plastic lijken, mischien is het mooier als je em polijst dat die gekke goude kleur eraf gaat.
En polijst dan ook meteen die matzwarte dingen waar de klauw aan zit en de as door heen gaan. Denk dat het er dan een stuk mooier uit ziet.
De hele vork glimmend zwart zou ook wel dik zijn.
vind die voorvork trouwens wel net van plastic lijken, mischien is het mooier als je em polijst dat die gekke goude kleur eraf gaat.
En polijst dan ook meteen die matzwarte dingen waar de klauw aan zit en de as door heen gaan. Denk dat het er dan een stuk mooier uit ziet.
De hele vork glimmend zwart zou ook wel dik zijn.
-
SjeesFiguur
Kvind persoonlijk glimmend zwart er erg goedkoop plastiekerig eruitzien. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak 
Verder is dat goud erg jammer vind ik zelf ook en had ik het liever in zilver/titanium/carbonblack gezien, maar helaas worden ze alleen in goud verkocht. Ik ga daarom maar achter ook wat meer goud erin verwerken dat de kleuren wat meer in balans zijn.
Verder is dat goud erg jammer vind ik zelf ook en had ik het liever in zilver/titanium/carbonblack gezien, maar helaas worden ze alleen in goud verkocht. Ik ga daarom maar achter ook wat meer goud erin verwerken dat de kleuren wat meer in balans zijn.
Ja, ik ben dat 
of je polijst em of je had gewoon door moeten sparen voor een ksr of faddy vork.SjeesFiguur schreef:Kvind persoonlijk glimmend zwart er erg goedkoop plastiekerig eruitzien. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak